[win xp Pro, Athlon 3000+] Kleine vertragingen rechtermuisknop etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markow87

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Berichten
10
Ik heb een probleempje. Misschien is het ook hardwareprobleem, maar dat is dus het raadsel.

Simpel Bijvoorbeeld : Ik heb een Pictogram op mijn bureaublad : Foto.jpg...
Deze wil ik eventjes kopieren naar Mijn Documenten.
Om dat te doen kun je : rechtermuisknop > kopieren doen.

Nou... Ik klik dus met de rechtermuisknop op dat pictogrammetje... En dan duurt het...ongeveer 5 a 6 seconden...Voordat dat menutje der nog een keer voorkomt?

Als dat menuutje der eenmaal voor is. Dan kan ik het menutje weg klikken, en als ik dan wer rechtermuisknop doe dan is het er binnen een halve tel voor...

Dit heb ik met alle bestanden, dat het even duurt voordat dat menutje komt. Behalve als ik rechtermuisknop op een Map doe.

Ik heb dit bijvoorbeeld ook met het verwijderen... Als ik een icoontje aan klik en ik doe "Shift+Del" ... dan kan ik tot 6 tellen, en dan komt er pas voor : Weet U zeker...blablabla...

Het probleem hebben jullie dus al enigszins hoop ik in de gaten. Het duurt eventjes foardat mijn pc het door heeft zegt maar;)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.. ?
Zelfs na een schone windows installatie heeft hij dit nog (Dus hardware?)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?
 
Drivers van je grafische kaart updaten.. Dit zou je kunnen doen via deze computer met rechts/ eigenschappen/hardware/apparaten beheer of via de website van de fabrikant..
:)
 
Ten eerste...dat heeft der in de wereld helemaal niet mee te maken...

En ten tweede.. ik heb de niweust Catalyst Drivers :)
 
:D Nou dan maar verder zoeken als je dat zo zeker weet, in apparaten beheer als het harware is volgens jou, daar kan je alles updaten...

IIG in die kist van mij zit 'n Power Kyro VR als ik daar de allernieuwste drivers van download PKvr Beta dan heb ik het zelfde probleem als wat jij beschrijft. Installeer ik de versie van daarvoor doet hij het goed..

Vandaar dat ik dat dacht en de indruk kreeg dat kan weldegelijk
der in de wereld helemaal
wat mee te maken hebben.

Succes :thumb:
 
Ik zou het niet weten maar het eerste wat me op een schoone installatie zonder andere software invalt is dat je moet zoeken bij de display/video drivers. Of zelfs een moederbord of bios update.. Download eens Everest home edition van lavalys
http://www.freedownloadscenter.com/...s_Utilities/Lavalys_EVEREST_Home_Edition.html
Die kan je verder helpen wat betreft hardware updates..
:)

PS.

Misschien is update wel het foute woord en heb je ergens de verkeerde zitten. :confused:
 
Maar je denkt dat het dus aan windows/software ligt. En niet dat mijn geheugen beschadigd is. ? Of wat dan ook !:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan