Win XP Product-Code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hallo, ik ben mijn cd van Win XP Home kwijt, ik heb nog wel de Product Code, kan het gebeuren dat als ik een Win XP Home Edition download en die Product code gebruik de code invalid word???, jeweetwel, dat als je een update wilt uitvoeren dat ie zegt dat je Windows illegaal is.

Die kans is natuurlijk altijd aanwezig.
Het kan ook zo zijn dat je key niet werkt op de versie die je wil downloaden.

Als je weer zelfde versie download dan werkt het wel ja. Tis trouwens niet zo slim om je duur betaalde cd kwijt te raken :)

Geplaatst door Sith Warrior
Tis trouwens niet zo slim om je duur betaalde cd kwijt te raken :)

Weet ik:D

Is er misschien een kans om goedkoper een nieuwe, legale cd te krijgen.

De versie die ik heb gedownload is trouwens engels, kan ik hem misschien ook Nederlands installeren???
XPHOME01.JPG

Laatst bewerkt:
Nee, je kunt geen goedkope nieuwe krijgen.
Tenzij, je student bent. Dan kun je voor een hele lage prijs een nieuwe krijgen.

Ps. Ik bedenk me net. Je kunt ook de Thaisse versie van Longhorn alvast gaan draaien.
Meen dat die voor ongeveer $2,- te koop was aldaar.
:) ;)

Geplaatst door sigma
Tenzij, je student bent. Dan kun je voor een hele lage prijs een nieuwe krijgen.

?????????????

Geplaatst door sigma
Ps. Ik bedenk me net. Je kunt ook de Thaisse versie van Longhorn alvast gaan draaien.
Meen dat die voor ongeveer $2,- te koop was aldaar.
:) ;)

??????????????????????????????????????

LOL@Sigma.:D

@Stinuz,
Als je een Engelse versie gedownload hebt, kan je alleen maar Engels installeren.
Je zal toch echt een Nederlandse versie moeten hebben,
als je Windows in het Nederlands wilt.

Buiten dat je zal je WinXP Home versie toch bij Microsoft moeten laten activeren.;)
Ik weet niet of dit op deze manier gaat lukken.

Ok, ik zal Microsoft een het aankoopbewijs faxen, misschien geven die een nieuwe cd, ik hoop er maar niet op:(

En als dat niet lukt is er nog wel een andere mogelijkheid om aan een windows CD te komen.:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Als je zelf het licentiepapiertje nog hebt mag je gewoon een kopie bij een buurman/vrouw maken. Zonder licentiepapiertje is dat illegaal.

Geplaatst door Tiborv
Als je zelf het licentiepapiertje nog hebt mag je gewoon een kopie bij een buurman/vrouw maken. Zonder licentiepapiertje is dat illegaal.

Cool, wist ik nog niet, maar ik heb nu gewoon gratis nieuwe herstel-cd's bij HP besteld:cool:

Geplaatst door NZ1900
En als dat niet lukt is er nog wel een andere mogelijkheid om aan een windows CD te komen.:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Oh ja, hoe dan, stelen zeker:eek: :eek: :eek:

Geplaatst door AMDAthlonXP
Stinuz je mag XP niet zomaar downloaden

Dat mag gerust, als ik hem ooit legaal heb gekocht of verkregen en een geldige product-code heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan