Win XP prof

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkB

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2000
Berichten
174
Hallo,
Ik heb Win XP home edition. Is het mogelijk om XP professional over de home edition heen te installeren?

Groetjes,

Henk
 
Ja

Ja dat is gewoon mogelijk maar omdat het register leeg wordt gehaald ben je favorieten kwijt d8.
Daarom is het verstandig om even het onderstaande te doen.
Start -> Alle Programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Wizard Bestanden en instellingen overzetten

Deze even doorlopen en brand dit even op een cd of iets dergelijks en dan als je Win Xp prof erop heb gezet even weer importeren.
 
XP prof

OK. Hartstikke bedankt!
Ik ga aan de slag. Ik weet nu waar ik rekening mee moet houden.
Toppie!
Henk
 
Waarom op CD branden?
Tijdelijk in documenten plaatsen is al voldoende, omdat de map documenten blijft bestaan.

Mvg Sigma
 
Geplaatst door sigma
Waarom op CD branden?
Tijdelijk in documenten plaatsen is al voldoende, omdat de map documenten blijft bestaan.

Mvg Sigma

Omdat hij misschien ook ze hd formateert maar ok je hebt gelijk ;)
 
Dit lees ik trouwens op die site:

keeping your existing settings, programs, and data

raar dat ze dan je hele register gaan flushen. uit ervaring kan ik niet spreken omdat ik niet zo van upgrades hou... een clean install is iets meer werk maar loopt meestal wat stabieler.
 
Geplaatst door nteusink
Dit lees ik trouwens op die site:



raar dat ze dan je hele register gaan flushen. uit ervaring kan ik niet spreken omdat ik niet zo van upgrades hou... een clean install is iets meer werk maar loopt meestal wat stabieler.

Ik neem het zekere voor het onzekere zou zonde zijn dat je al je helpmij links kwijt bent :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan