Win XP silver wallpaper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seabert

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Weet iemand toevallig een site of heeft iemand toevallig een wallpaper die mooi bij Win Xp silver past? Ik heb al gekeken maar veel passen er gewoon niet bij en dat is lelijk. alvast bedankt.

Mzzl
SeaB

ik ken een duitse site waar schitterende xp zilver wallpapers op staan.

In dit bericht + in een paar volgende, examples........

Bijlagen

• eerste.jpg
    eerste.jpg
    35,5 KB · Weergaven: 67
Kan je niet beter de link plaatsen, scheelt weer server-ruimte op Helpmij. (wel een mooie wallpaper trouwens) :)

tweede en laatste, de site kun je in de eerste afbeelding zien.........

Bijlagen

• tweede.jpg
    tweede.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 53
Geplaatst door Seabert
Weet iemand toevallig een site of heeft iemand toevallig een wallpaper die mooi bij Win Xp silver past? Ik heb al gekeken maar veel passen er gewoon niet bij en dat is lelijk. alvast bedankt.

Mzzl
SeaB

Kijk hier eens.

Grtz.

Natuurlijk heb je hartstikke gelijk Gezina, maar zolang er "onzin" topics zijn als "goedemorgen", voel ik mij niet bezwaard door 2 berichtjes te plaatsen......... ;) :D

Geplaatst door gast0225
ehh, Funzipp,

dat IS de site die ik bedoel en die in de bijlage in mijn eerste posting te zien is, www.x-x-x-x-x.de

Sorry Pasja,..........beetje vaag.......maar nu zag ik het ook:)

Grtz.

Hier een russische site (gelukkig wel in het engels ;)) met honderden, misschien wel duizenden wallpapers. Zeker de 3D sectie is erg mooi.
Let op: Je mag slechts maximaal 50 wallpapers per dag mogen openen (dus de grote versie van de thumbnail)

Olav

Geplaatst door Olav
Hier een russische site (gelukkig wel in het engels ;)) met honderden, misschien wel duizenden wallpapers. Zeker de 3D sectie is erg mooi.
Let op: Je mag slechts maximaal 50 wallpapers per dag mogen openen (dus de grote versie van de thumbnail)

Olav
Waar controleren ze dat mee, als ik vragen mag? :)

WOW!!! :8-0:wat een reacties ik zal ff rondneuzen en ff kieken of er wat bij staat dat ik op me bureaublad kan plaatsen.

THNX

In die link van Buffy staan een paar hele mooie, eentje siert al op mijn pc, thnx!

@ Pasja, in dit topic zou ik ook wel mijn mooie behangetjes rechtstreeks willen posten maar dat mag om zeer begrijpelijke redenen niet, vandaar mijn reactie. Volgens de mods nemen de topics goedenmorgen/goedenavond haast geen ruimte in. Een waardeoordeel daarover heb jij reeds gegeven en ook daar is in één van die topics door de mods uitvoerig op geantwoord.

Geplaatst door aaajeetee

Waar controleren ze dat mee, als ik vragen mag? :)

Heb ik eerlijk gezegd niet naar gekeken, maar ik vermoed cookies.

Geplaatst door aaajeetee

Die legen en dan kun je er weer 50 bekijken toch? :)

Als het cookies zijn wel ja. Ze gebruiken php, dus misschien slaan ze het op in een database die elke dag wordt geleegd. Zoals ik al zei, ik heb het nog niet geprobeerd. :)

Laatst bewerkt:
Lekker postje is dit lekker veel gereageerd:p maar de essentie is een beetje weggevallen:p het ging om een mooie Win Xp silver wallpaper en die heb ik gevonden bedankt.

maar ga gerust door op deze post

MzzL
SeaB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan