win XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Nadat ik mn harde schijf geformateerd had, wou ik win XP pro erop zetten. Ik deed dus mn opstart diskette in de diskettedrive. Ik deed mn cd van win XP pro in de cdspeler en ging via mn opstart diskette naar mn cdromspeler. Nu wilde ik setup.exe opstarten en typte dat dus ook in. Er kwam een foutmelding te staan met de tekst: windows xp setup kan niet in dos worden uitgevoerd.....??!!

Ik gebruikte een win 98 opstart diskette.

Wie weet hoe dit komt??:thumb: :thumb:
Groeten vincent:rolleyes:

En waarom start je niet op vanaf je cd.
Cd erin computer uit en daarna weer aan en dan zou het vanzelf moeten werken. wel zorgen dat je kunt opstarten vanaf je cd rom, aanpassen in je bios.

Setup.exe wordt idd niet herkend door windowsxp.

Wat je moet doen, als je het met diskette wilt doen, is eerst cd i386 intypen en op enter drukken en dan typ je in winnt.exe

Dankjullie wel!!!!!

echt super

Vraagje voor puppie hoe moet ik dat aanpassen in de bios ben namelijk niet zo bekend daarin:D :o

Ik ka het eerst ff op mario zn manier doen:thumb: :thumb:

Doeidoei

Als je het toch eerst met diskette wilt doen download dan eerst smartdrv (http://www.broomeman.com/support/smartdrv.html) en zet die op je opstartdiskette.

Opstarten met diskette en dan eerst smartdrv intypen en op enter drukken. Door smartdrv te laden versnelt het je installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan