win32.Download.gen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik heb mijn systeem gescand met Spybot en ik krijg de volgende melding: Win32.Download.gen en op de rechterkant van het scherm: 3 entries MalwareC. Het probleem kan ik niet "repareren" omdat het blijkbaar om configuratiebestanden gaat van Firefox en de toegang wordt mij geweigerd. Zoekend via Google lees ik dat Win32.download.gen: ".... is geïdentificeerd als een ernstige bedreiging voor het systeem van vensters ....". Waarschijnlijk klopt dit wel want de scan met Spybot heb ik gedaan precies omdat bepaalde vensters, bij het openen van een website, er gisteren totaal anders uitzien dat gewoonlijk. Kan iemand mij zeggen wat er mij te doen staat? Als Antivirus gebruik ik Avast en een scan met Avast geeft geen besmette bestanden weer.
 
Probeer te herstarten in Veilige Modus en vervolgens daar de scan uit te voeren. Soms wil dat nog wel eens helpen. Probeer ook eens Malwarebytes' Anti Malware (MBAM), een geweldig programma voor het verwijderen van virussen.
 
Bedankt AndreazZz voor de goede raad. Het is me gelukt met Malwarebytes' Anti Malware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan