Win7 64 IE skype enz. Chrasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

glass

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2004
Berichten
67
Hallo,

Ik heb een merkwaardig probleem. Sindskort chrasht mijn IE 8 32 bit.
Zeker als ik naar de site van chatroulette ga.
Daarnaast blijft skype rinkelen als ik iemand wil bellen en meteeen wil ophangen.
Maar ook mijn Windows player geeft ineens geen geluid bij afspelen filmpjes.

Enige remidie als er een van bovengenoemde programmas chrasht is pc herstart!

Zelf heb ik een onderbuik gevoel dat het door Adobe Flash Player 10.1 komt maar weet dit niet zeker!
Installatie van zowel Aobe FP 10.1, skype als IE8 heeft niet geholpen.

Weet iemand waar ik logfiles kan vinden van IE8 32 bit of van Adobe flash player zodat ik kan beginnen met trouble shooten?

Voor de dudelijkheid ik draai W7 64 bit en browser op 32 bit daar Adobe geen 64 bit ondersteuning geeft. En andere brouwser (safari) heeft hetzelfde probleem.

BVD voor jullie hulp.
 
Support...

Wat voor melding krijg jij te zien wanneer deze programma's vastlopen?
Bij welke bewerkingen hangen ze vast?
Waarom denk jij dat het aan Adobe Flash ligt?

Voor dit soort problemen moet je even in je logboeken kijken.
ik weet niet in welke taal jij je besturingssysteem hebt, ik ga er gemakshalve van uit dat je een Nederlandse versie hebt.

Start > Configuratiescherm > systeembeheer > Logboeken.
Hier kan je de logboeken bekijken die alles registreren, ook de fouten!
Wat zegt het logboek?
 
Allereerst bedankt voor het meedenken!

Wat voor melding krijg jij te zien wanneer deze programma's vastlopen? Niks ze hangen (programma reageert niet) zandloper ( vista cirkel bezig met bewerking)
Bij welke bewerkingen hangen ze vast? Het lijkterop dat ze op zommige activex component vastlopen. IE8 looopt zeker vast als ik www.one2chat.nl bezoek. Daar lijkt een Flash component geladen te worden.Overigens als een sessie IE hangt en de andere IE sessie was open dan kan je in andere IE8 Window gewoon doorwerken tenzijn je IE8 App stopt in eerste window. (windows sluit namelijk alle IE 8 windows. En hangende en niet hangende.

Waarom denk jij dat het aan Adobe Flash ligt? Omdat het fout gaat bij het laden van adobe flash component.
Omdat ik kort geleden niuwe versie 10.1 van Player heb geinstaleerd.

Voor dit soort problemen moet je even in je logboeken kijken.
Ik weet niet in welke taal jij je besturingssysteem hebt, ik ga er gemakshalve van uit dat je een Nederlandse versie hebt. YEP
Start > Configuratiescherm > systeembeheer > Logboeken.
Hier kan je de logboeken bekijken die alles registreren, ook de fouten!
Wat zegt het logboek?
Daar was ik al. Niks wat op de chrasesh wijst. Alle logs schoongemaakt IE 8 laten charshen en dan onderstaande:

Fout ID 1002
Het programma iexplore.exe, versie 8.0.7600.16385 reageert niet meer op Windows en is afgesloten. Als u wilt zien of er meer informatie over het probleem beschikbaar is, raadpleegt u de probleemgeschiedenis in het onderdeel Onderhoudscentrum in het Configuratiescherm.
Proces-id: 16e8
Starttijd: 01cb4acb2789e4a0
Eindtijd: 18
Toepassingspad: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
Rapport-id: eea062a1-b6c1-11df-bd0e-001060a2bb8e

PS: wat bedoel je met Support?
 
Laatst bewerkt:
Niemand dit probleem ondervonden? k zit er nu 4 weken mee!

Niemand dit probleem ondervonden? k zit er nu 4 weken mee!
 
Support... :D

Support betekent: hulp, steun, ondersteuning...

Kijk ook eens op deze linkhttp://forum.skype.com/index.php?showtopic=415551

Je hebt adobe flash player 10.0, heb je de beta? of de volledige versie? Het kan zijn dat deze nog wat bugs vertoont in combinatie met je andere programma's. Had je deze problemen ook met de vorige versie adobe flash?

Kijk oor windows media player eens op deze linkhttp://support.microsoft.com/gp/geen_geluid_audio_media_player/nl

Op de melding kan ik niks vinden, heb je alles up-to-date draaien, kan zijn dat er een bug in de laatste update zit.

Tip: Maak eerst herstelpunten/back-up voordat je gaat klooien in je systeem.
 
Nope.
Niets heeft geholpen. Ook de niuwe versie van Adobe.OOk daar ben ik bezig om een forum. Maar tot op heden geen resultaat.

Skype heb ik verwijderd.
Grappige is dat als ik nuvergelijkbare met msn hebt msn heb. ALs ik iemand opbel om te chatten blijft de gerinkel hele tijd doorgaan ook al neet diegene van andere kant op. Dus ook hier blijfty IE* stijfvast. Ik loop al een maand met dit probleem.

Ik wil gewoon kunnen chatten met mijn cam en weer normaal skype kunnen gebruiken.

PS: Heb mijn videokaart drivers al geupdate.

Help!!!!:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan