Win7 opstartprobleem en meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rofpantoffel

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2012
Hallo,

Ik heb voor het laatst CCleaner gebruikt om problemen te laten zoeken en op te lossen. Daarvan heb ik nu het volgende probleem. Ik start mijn pc op, alles verloopt nog normaal. Wanneer het windows vlaggetje moet komen krijg ik een zwart scherm en mijn pc doet niks meer. Heb de application&support-disc (MD 98921 laptop) erin gestoken daar kan ik dan taal kiezen klik ik op next loopt het weer vast. Heb al wat mensen rond gevraagt die er wat van kennen en ze weten het ook niet meer, ze zeggen dat ik er naar een computer winkel mee moet.

Maar voordat ik dat doe heb ik gebeld naar medion en daar wacht ik op antwoord.
Wat ik wil weten, wat moet ik doen en hoeveel kost je pc weer gebruiksklaar laten maken door iemand?

Groeten,
Rof

Lijkt me toch geen CC-Cleaner probleem.

Maar start de pc eens op in Veilige Modus (meestal F8).
Start de pc dan wel op?
Zo ja, zet dan eens een systeemherstelpunt terug.

F8 werkt niet bij mij om 1 of andere reden. Ik kan wel naar een fast boot modus gaan ofzo F9, is met linux wel.

Wat wil je?
Geen idee wat je ook allemaal geprobeerd hebt?
Heb je geen Windows herstelcd waarmee je het systeem kan repareren.
Geen idee of de door je gebuikte cd er wel een is en niet alleen software/drivers bevat om terug te zetten nadat het systeem is geïnstalleerd?

Mag de pc terug naar koopstatus ( ben je dus alles kwijt)??

Zo ja, kan je proberen bij opstarten op F11 te drukken.

Handleiding er al bij genomen?

F11 al geprobeerd, loopt ook vast. taal kiezen 6 uur later nog altijd zelfde scherm.
Wil gewoon mijn pc weer gebruikbaar maken, alles mag er af.

Wat ik al geprobeerd heb:
Application&support- disc: werd me aanbevolen door medion zelf, maar zoals gemeld, die loopt vast
recovery disc: loopt ook vast

Recovery = herstel als je Windows niet doet wat hij zou moeten. Bv booten.

Application & Support disk = drivers voor moederbord, netwerk, geluid, video, USB (indien allemaal aanwezig natuurlijk), en wat kleinere of grotere programmaatjes die het leven met je PC aangenamer zouden maken.

Laatst bewerkt:
Ja, als de Recovery F11 ook het image niet terugzet, houdt het op.
Er vanuit gaande dat je niet gerommeld hebt in de partities ( en deze dus intact zijn;in het bijzonder degene waar het image op staat)

Mogelijk defecte hardware.

Heb je nog garantie?

Je moet toch terugkunnen naar de kooptoestand op deze laptop.
Dat lukt niet.

Bellen met de helpdesk en dan hoor je wel hoe ea verder afgewerkt wordt.

Laatst bewerkt:
Mijn pc is nog in garantie, maar wat zou de oorzaak kunnen zijn? het enigste wat ik gedaan heb ik nieuwe adobe flash player, world of tanks gedownload en gisteren ccleaner uitgevoerd.

Ik heb geen glazen bol.
Je hebt gedaan wat de Helpdesk je adviseerde: " Application&support- disc: werd me aanbevolen door medion zelf, maar zoals gemeld, die loopt vast recovery disc: loopt ook vast"

Dan moet je daar verder. De Medion helpdesk zal het verder op moeten lossen.

Overigens heb je een handleiding.
Daarin staat precies aangegeven wat je moet doen voor systeemherstel/kooptoestand etc.

Pak die er eens bij en voer ea eens uit.

Als het niet in de software zit, kan hardware defect zijn.
Denk aan schijf/moederbord

Laatst bewerkt:
Jah srry, soms wat onvolledig.
Had handleiding al gevolgd. Ik denk dat ik eens ga informeren voor de garantie of bij computer winkel. Hopelijk wordt het met niet een dure keer ...

Alvast bedankt zoefff!

Garantie bij medion is gratis.

In de pc winkel niet, tenzij je daar die laptop gekocht hebt!

Laat nog eens weten hoe ea afloopt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan