Kawaknaller
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 mei 2009
Voordat ik dit post heb ik eerst het e.e.a. gelezen hier op het forum maar kan mijn melding e/o oplossing niet vinden.
Vandaag (net 10 mins geleden) heb ik SP1 voor Win7 (64bit) laten lopen en bij de eerste reboot komt er te staan:
Fout C0190003 bij toepassen van updatewerking 595 van 111247 (utsaa...)
en daar blijft de computer op staan en verder gebeurt er niks meer.
Ik heb hem al via de herstel procedure laten lopen en het kan niet automatisch opgelost worden volgens de tool. In de log op het scherm (waar al die details van de testen staan) staat er bijna onderaan systeem kan niet opstarten wegens een patch
Nu kan ik Win7 zo (her)installeren maar als het ff niet nodig is liever niet natuurlijk.
Iemand een tip?:thumb:
Vandaag (net 10 mins geleden) heb ik SP1 voor Win7 (64bit) laten lopen en bij de eerste reboot komt er te staan:
Fout C0190003 bij toepassen van updatewerking 595 van 111247 (utsaa...)
en daar blijft de computer op staan en verder gebeurt er niks meer.

Ik heb hem al via de herstel procedure laten lopen en het kan niet automatisch opgelost worden volgens de tool. In de log op het scherm (waar al die details van de testen staan) staat er bijna onderaan systeem kan niet opstarten wegens een patch
Nu kan ik Win7 zo (her)installeren maar als het ff niet nodig is liever niet natuurlijk.
Iemand een tip?:thumb: