win8 mail app laten openen op ander mailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

EzramR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2014
Berichten
1
Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om de mail app van windows 8 standaard op een ander account te laten openen dat het account dat aan de windows inlog gelinkt is. Ik heb naast dat hotmail adres namelijk ook mijn werkmail ingesteld, en zou het fijn vinden als de app, zodra die gestart wordt, de inbox van de werkmail weergeeft en niet die van de hotmail.
Weet iemand of dit mogelijk is?
Bij het zoeken naar een oplossing hiervoor kwam ik wel een beschrijving tegen waarmee het mogelijk zou moeten zijn meerdere live-tiles op het startscherm te maken, waardoor de app op verschillende accounts kan openen, afhankelijk van welke tile je klikt. Dit zou volgens de beschrijving moeten kunnen door vanuit de inbox van het desbetreffende account rechts te klikken, en dan zou er bij de opties onder in het scherm de mogelijkheid 'pin to start' of 'add to start' moeten verschijnen. Die optie krijg ik echter niet. Ik vermoed dat de beschrijving geschreven is voor een oudere versie van win 8.1 of mogelijk zelfs voor 8.0

Als iemand weet hoe dat moet, verschillende live tiles voor de verschillende accounts aanmaken, dan ben ik ook happy. :)

Bedankt voor het meedenken,
Groet,
Ezram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan