Win95 op laptop via lan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rolf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo,

Ik vroeg me af hoe ik het voor elkaar ga krijgen om windows 95 te installeren op een laptop met alleen een floppy drive en een pmcia kaart.

Dit moet mogelijk zijn. Alleen moet ik dan eerst de drivers installeren en dan vervolgens zal ik wel via het lan een cd-rom speler kunnen gebruiken ofzo.

Heeft iemand een idee wat te doen?

Bedankt.

Rolf

Geplaatst door Rolf
Hallo,

Ik vroeg me af hoe ik het voor elkaar ga krijgen om windows 95 te installeren op een laptop met alleen een floppy drive en een pmcia kaart.

Dit moet mogelijk zijn. Alleen moet ik dan eerst de drivers installeren en dan vervolgens zal ik wel via het lan een cd-rom speler kunnen gebruiken ofzo.

Heeft iemand een idee wat te doen?

Bedankt.

Rolf

Rolf,

Staat er momenteel al een besturingssysteem of je latop geïnstalleerd of is de harde schijf al reeds geformateerd?

Hoi,

Het is me al gelukt. Mijn pa had nog een programmatje FastLynx. Hiermee kun je over de comport of over de parallelle port gegevens overzetten van de een naar de andere pc en nog versneld ook.

Toen heb ik de cab bestanden van windows 98 overgezet en deze geïnstalleerd.

Groetjes,

Rolf

Okee

En weer een manier om toch een oud beestje goed te kunnen laten werken, de laptop zal blij met je zijn geweest.

Open en dicht doen vinden ze vaak minder leuk.

Goed werk.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan