Win98 conversie naar XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

SEEBUYFLY

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Ik heb een aantal Word bestanden welke zijn aangemaakt met (waarschijnlijk) Ms Office 2000. Nu ik probeer deze bestanden te openen in XP pro met MS Office XP, kan ik deze bestanden wel bekijken, maar helaas niet bewerken.
Win98 was een NL-versie en XP is een engelse versie; kan dat misschien de oorzaak zijn?
Of wie kan mij vertellen hoe ik deze bestanden netjes naar XP kan converteren.
Tkx
Ed :confused:

en als je het bestand opent en kopieert naar een andere naam, dan nog niet?

Hai Ed, :D

Bestanden vanaf Office '97 kun je moeiteloos gebruiken in hogere versies. (en jongere bestanden ook met iets meer werk)

Wat jij beschrijft lijkt eerder op een beveiligd bestand of zoiets, want dit gedrag is niet normaal.

Zou je eens zo'n bestand willen plaatsen (gezippt) als bijlage?

See Yah! :thumb:

Ben vanmiddag wat gaan stoeien met de docs en kwam er achter dat ik een font mistte. Het "Lucida Handwriting" font zit niet standaard in Office XP. Nadat ik deze van het net had geplukt, kon ik de docs weer goed lezen en de toolbalk weer gewoon gebruiken. Het gekke is nu alleen dat sommige van het rijtje docs alleen de "normal view" beschikbaar heeft en het is dus niet mogelijk naar de "layout view" of de "Web layout view" te schakelen. Dat ga ik eens even uitzoeken. I.i.g. ligt het niet aan de docs. Ik speurneus wel weer ff verder.
Sorry, maar het zijn mijn eigen docs niet dus het lijkt me niet handig om prive-docs van iemand anders mee te zippen...
In ieder geval bedankt voor tips en advies
Tkx
Ed:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan