Win98 in een andere taal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul-RT

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
6 dec 2003
Met enige regelmaat krijg ik (zeer) oude computers aangeboden.
Zo nu en dan zit daar een bruikbare tussen, voor de afdeling "Roemenie".
Nu heb ik een (niet lachen !) Pentium-S staan, van 133 MHz, 32 Mb en een 1,2 Gb harddisk.
Deze kan prima werken in de arme gebieden van roemenie, en ze zijn er echt blij mee! :p

Nu wil ik dus voor dit soort machines Win98 2nd in Roemeens of Hongaars of Engels. Ook een word 97 in bijhorende taal moet erop komen.

Iemand enig idee of het wel bestaat?

Een enkele keer gaan er ook pc's naar Rusland (samen met een maatje).:cool:

In het Engels bestaat dat zondermeer natuurlijk.
Zal eens voor je zoeken.

Hmm ik zat zo te kijken maar kan geen roemeense vinden maar wel Hongaars. En uiteraard heb je engelse windows

ik weet maar als je IE in die taal heb, heb je die waarschijnlijk ook van windows :)

Probeer het eens bij microsoft zelf.

Ik heb via hun een keer een chinese versie win98 gekregen en office97

Maar denk er wel aan dat het ******* moeilijk installeren kan zijn omdat er voor diverse landen ander optie's ingebakken zit..... en dan de taal nog...
Het volgende probleem wat ik tegen kwam was het toetsenbord, zie in Nederland maar eens een chinees toetsenbord te krijgen :D

Ik zou je adviseren om er een engelse versie op te zetten, dit is voor jezelf goed werkbaar en geen gedonder met extreem afwijkendetoetsen borden. Als dit natuurlijk werkbaar is in het land waar het heen moet. Anders kan je beter zorgen dat je het daar op de pc laat zetten.

Engelse versies staan enkel nog wel eens op markplaats o.i.d., ook wel elders maar daar doen we hier niet aan :rolleyes:

Wens je in elk geval succes

Hallo !

Ik zou je kunnen helpen aan Win 98SE Engels, Win 98 SE Frans en idem Turks. Russisch kan ik via onze kerk waarschijnlijk wel op de kop tikken voor je. Maar voor Roemeensch heb ik (nog) geen oplossing.
Mocht je hier wat aan hebben hoor ik het wel,

greetz,
Harry.

PC animal zei:
ook wel elders maar daar doen we hier niet aan :rolleyes:

Beetje onzinnig om dat te melden aangezien Paul Moderator is en de huisregels helemaal uit zijn hoofd kent ;)

Laatst bewerkt:
Precies M@rio. Ik heb zelfs tijdens het typen van de vraag regels aangepast, zodat het binnen de huisregels zou gaan passen.

Thanx mensen. Goede tips.
Engels installeren, en mocht ik roemeens of hongaars te pakken krijgen, dan lever ik die er wel bij op cd-rom :p

Harry Snor, thanx voor het aanbod. Ik ga je vinden! .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan