Dag allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om een aantal pc's te installeren vanaf een andere pc (server als u wil) via een netwerk met gedeelde map met daarin de nodige cabs. Zij hebben géén CD-rom, dus een opstartflop met netondersteuning is nodig. Ik vind nergens een kant en klare (!!) oplossing. Yeah yeah, call me lazy
, maar wegens een autisme-probleemke in mijn kopke komt dat bij mij niet zomaar tot een oplossing.
Bart's is ook niet zo kant en klaar. 't Zou echt moeten zijn van "zet deze images op je flop(s), verander even de naam van de te zoeken server, en booten/installeren maar". :8-0:
Het mapje delen lukt me nog wel
Moest iemand van jullie mij kunnen helpen, 'k zou 't neig waarderen! :thumb: :thumb: :thumb:
Allez, doe ne keer ullie best, zie.
Nu ga'k slapen.
Alvast bedankt
Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om een aantal pc's te installeren vanaf een andere pc (server als u wil) via een netwerk met gedeelde map met daarin de nodige cabs. Zij hebben géén CD-rom, dus een opstartflop met netondersteuning is nodig. Ik vind nergens een kant en klare (!!) oplossing. Yeah yeah, call me lazy

Het mapje delen lukt me nog wel

Moest iemand van jullie mij kunnen helpen, 'k zou 't neig waarderen! :thumb: :thumb: :thumb:
Allez, doe ne keer ullie best, zie.

Nu ga'k slapen.

Alvast bedankt
Laatst bewerkt: