[Win98]>ISDN: CAPI wil maar niet gevonden worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnny321

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
70
Ik zit hier met een probleem, die bijna niet te verklaren is. Wat is het geval. De PC van m'n rijschoolhouder heeft een ISDN kaart, maar die kan 'ie nog niet gebruiken.
Er komt steeds een foutmelding van dat CAPI2032.DLL niet gevonden kan worden. Deze staat in de C:\Windows\System map, dus hij is er wel.
Die in de System map staat, is de originele versie, van de ISDN-driver CD-ROM, dus dat kan het theoretisch niet zijn.

Nu heb ik de kaart al in een ander PCI slot gedaan, omdat het IRQ gedeelt was met een ander apparaat (IRQ11 was ook de PCI controller)
Ook dat heeft geen effect. De kaart al diverse keren verwijderd via apparaatbeheer, en ook al via de bijgeleverde tool, maar nog steeds dezelfde foutmelding.

Ik heb daarom zo'n vaag vermoeden dat het DLL bestand niet geregistreerd staat, ik heb een keer gehoord dat dat wel moest, anders konden 'sommige' programma's die bestanden niet vinden.

De foutmeldingen die ik krijg:

ISDN Configure: Please make sure the ISDN device is connected
ISDN Diagnose: Cannot start CAPI2032.DLL
ISDN Status: Cannot find CAPI2032.DLL

Nu heb ik zelf thuis ook een soortgelijk kaartje, en ook wat problemen mee gehad, maar die waren na een paar keer opgelost, maar deze duz niet :(

Weet iemand eventueel de oplossing voor dit probleem?

OS: Win98 (geen SE)
kaartje: E-tech ISDN PCI card
 
Deze driver al eens geprobeerd.
De link werkt maar tot de introductie pagina.
Maar je kunt onder support een isdn driver ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan