Win98 SE en 512 MB-Ram

Status
Niet open voor verdere reacties.

The J-Man

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Ik wil Win98 SE op mijn computer installeren , maar ik heb 512 MB-Ram. Is dat teveel voor Win98 SE?

Geplaatst door The J-Man
Ik wil Win98 SE op mijn computer installeren , maar ik heb 512 MB-Ram. Is dat teveel voor Win98 SE?
nou teveel...tis iig wel genoeg (maar je kan met 256 mb ook wel redden geloof ik...(weet ut niet zeker))

Dan heb je waarschijnlijk ook gelijk zo'n beetje het maxinun te pakken waar W98 mee om kan gaan.

Geplaatst door aaajeetee

nou teveel...tis iig wel genoeg (maar je kan met 256 mb ook wel redden geloof ik...(weet ut niet zeker))

Hoezo met 256 MB wel redden.. is zat man voor 98.

98 zal wel gewoon draaien hoor, maar vind je het niet een beetje zonde?

Ik wil XP op een andere computer zetten en ik wil geen cracks ofzo gebruiken...

Maar ik had gehoord dat 512 MB-Ram teveel is voor Win 98 SE en dat ie dan instabiel wordt? :confused:

512 is het maximale waar win98 mee om kan gaan, maar optimaal doet hij het zeker niet, en erg stabiel is het ook niet.

Win2k of XP is veel beter met 512 ram.

Geplaatst door Masera
512 is het maximale waar win98 mee om kan gaan, maar optimaal doet hij het zeker niet, en erg stabiel is het ook niet.

Win2k of XP is veel beter met 512 ram.
Nee 512MB is waar Windows 98 normaliter stabiel mee kan omgaan. Door de Filecache op 524288 te zetten kan men Windows 98 meestal wel overhalen stabiel(er) te werken dan zonder deze instelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan