Winamp sluit automatich af

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvin441

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Als ik winamp heb geinstaleert kan ik hem wel openen maar als ik de computer opnieuw opstart en winamp weer opstart en dan op een liedje klik dan krijg ik 'Winamp werkt niet meer'. Kan iemand mij alstublieft helpen?

LET OP! Besturingsysteem : Windows Vista Home Premium!

nu wil hij wel openen maar zonder opnieuw op te starten zegt hij al als ik klik op een liedje : 'Winamp werkt niet meer'

Bijlagen

• Winamp Werkt niet meer 1.jpg
    Winamp Werkt niet meer 1.jpg
    24,4 KB · Weergaven: 61
  • Winamp Werkt niet meer 2.jpg
    Winamp Werkt niet meer 2.jpg
    29,7 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde probleem...
ook vista home premium
zelfs na een update naar een nieuwere versie van winamp werkt het niet.

kan iemand mij helpen

kan iemand mij helpen met deze topic ik wacht al een poos

alvast bedankt marvin:thumb:

ik ben ondertusse overgeschakeld naar itunes
kdacht altijd da da maar niks was ma tis echt wel veel makkelijker om playlists te maken en te onderhoude
en dan nog de mooie coverflow... :)

maar een oplossing voor winamp is nog steeds meer dan welkom!!

Itunes

ja maar kan Itunes ook Goede Filmpjes afspelen zoals winamp??

;)

heb je het al geprobeert om winamp te verwijdere en dan weer opniuew te installeere

Ja

heb je het al geprobeert om winamp te verwijdere en dan weer opniuew te installeere

wel 5 keer of zo maar nu ben ook ff op iTunes maar als er weer een reactie komt graag dan stap ik weer over naar Winamp

Winamp

bij heel lang wachten zijn er nog reacties want iTunes heb ik eerder gebruikt en ik vind het geen mooi interface duss nog reacties??

Ik heb Winamp na een tijd weer opnieuw geinstaleert hij doet het volens mij nog ff tijdelijk maar ja blijf a.u.b doorzoeken want hij geeft het volgens mij heel snel op!!!

Winamp

Ik heb even op de Winamp site ge neust.
Vista heeft heel veel problemen met Winamp.:confused:
Ik raad het aan om Winamp op Vista te zetten als er een update voor is.:)

Winamp Site

Dit staat er op de Winamp site. (Vertaald)
Wordt het Uitzicht van Vensters gesteund?

Ja, maar er zijn momenteel een paar bekende kwesties het ontwikkelingsteam waaraan werkt. De hardwareversnelling van DirectSound er bestaat niet meer op Uitzicht dat (in potentieel gebroken steun voor 5.1/7.1 sprekers resulteert); Gevild scrollbars kan niet correct worden getoond; De video playback kan een vlokkig beetje zijn (het waarschijnlijkst verwant met oude/met fouten videobestuurders of DirectShow codecs) of werkt niet bij allen met toegelaten Aero; en DWM/Flip3D toont de ingebouwde Klassieke huid voor al Mo

De tekst kan een beetje afwijken, het is namelijk vertaald.
Hier voor de Winamp Site
:thumb:

Ik heb even op de Winamp site ge neust.
Vista heeft heel veel problemen met Winamp.:confused:
Ik raad het aan om Winamp op Vista te zetten als er een update voor is.:)

Winamp Site

Dit staat er op de Winamp site. (Vertaald)
Wordt het Uitzicht van Vensters gesteund?

Ja, maar er zijn momenteel een paar bekende kwesties het ontwikkelingsteam waaraan werkt. De hardwareversnelling van DirectSound er bestaat niet meer op Uitzicht dat (in potentieel gebroken steun voor 5.1/7.1 sprekers resulteert); Gevild scrollbars kan niet correct worden getoond; De video playback kan een vlokkig beetje zijn (het waarschijnlijkst verwant met oude/met fouten videobestuurders of DirectShow codecs) of werkt niet bij allen met toegelaten Aero; en DWM/Flip3D toont de ingebouwde Klassieke huid voor al Mo

De tekst kan een beetje afwijken, het is namelijk vertaald.
Hier voor de Winamp Site
:thumb:

OK!! maar ik heb 2.1 logitech luidsprekers

PS : Dank u voor de moeite en zo!
PPS: Zijn er nog oplossingen?

Laatst bewerkt:
Winamp

OK!! maar ik heb 2.1 logitech luidsprekers

Oke,

Maar toch denk ik dat het aan Vista ligt ongeacht wat er staat, ik doe ICT opleiding, ik heb Vista daarom getest.:) Winamp deed bij mij ook vreemd. Ik heb Vista er weer afgehaald, ik vind het geen fijn systeem, te veel bugs.:cool: Ik heb dus weer XP op mijn systeem gezet, Winamp doet het nu weer goed. Geen fout aan de lucht. Vista is denk ik nog niet kaar voor al zijn programma's, ik denk dus ook niet voor Winamp. Ik vind het ook jammer. :):thumb:

Oke,

Maar toch denk ik dat het aan Vista ligt ongeacht wat er staat, ik doe ICT opleiding, ik heb Vista daarom getest.:) Winamp deed bij mij ook vreemd. Ik heb Vista er weer afgehaald, ik vind het geen fijn systeem, te veel bugs.:cool: Ik heb dus weer XP op mijn systeem gezet, Winamp doet het nu weer goed. Geen fout aan de lucht. Vista is denk ik nog niet kaar voor al zijn programma's, ik denk dus ook niet voor Winamp. Ik vind het ook jammer. :):thumb:

Vind Vista ook een (...) systeem:evil:! Maar mag XP niet op pc mag niet van m'n pa:(

Vind Vista ook een (...) systeem:evil:! Maar mag XP niet op pc mag niet van m'n pa:(

please meer oplossingen ook al ligt het aan vista

PS :: Wat leuk dat ICT opleiding doet wil ik ook later:):thumb::D;)

PPS : Duurt nog wel ff ben nog maar 9 morgen : 21 juli word ik toen (jumping)

Laatst bewerkt:
please meer oplossingen ook al ligt het aan vista

PS :: Wat leuk dat ICT opleiding doet wil ik ook later:):thumb::D;)

PPS : Duurt nog wel ff ben nog maar 9 morgen : 21 juli word ik toen (jumping)

Het spijt me:( ik heb hier voor zelf ook al eens op internet gekeken.
Misschien weet iemand anders op dit forum een oplossing.
Ik hoop dat er snel een update uit komt.:D
Dan zijn we allemaal blij:thumb::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan