Winamp3 playlist klopt niet met brandvolgorde

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilberg

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Berichten
62
Ik brand al mijn mp3-tjes met Nero 6.0. Dat geeft géén problemen. Nu is het, voor zover ik weet, niet mogelijk om daarvan een playlist samen te stellen. Toch ???
Ondertussen heb ik al een aardige berg met mp3 cd's en géén playlists, zodat ik alleen via een dvd speler en televisie kan zien welk nummer ik afspeel/zoek. Dit kan ook mbv Winamp. Ik krijg keurig de playlist in beeld en kan klikken op elk nummer dat ik wil horen. Prima.
Het probleem zit 'm hierin dat die playlist niet klopt met de volgorde !!!! Dit merk ik wanneer ik mijn mp3 cd-tje afspeel in mijn auto of via mijn "dubbele disco cd-speler".
Heeft dit te maken met de TAG's ?
Kan ik iets in Winamp aanpassen ?
Moet ik instellingen in NERO wijzigen ?
Hoe krijg ik een "werkelijke" playlist ?

Die playlist uit Winamp druk ik nu af via CTRL + Alt + G en dat resultaat "plak" ik in Word. Mooie lijst alleen klopt de volgorde niet !!!

Wie kan mij helpen ???
 
Op wat ???
Kun je me effe precies vertellen wat daarmee bedoeld wordt ! Welke settings moet ik veranderen ?
 
Tekstdocument

Hallo als je controll alt en G doet Dan selecteren en kopieeren en in een tekst document plakken en klaar is kees. Tekst document rechter muisknop en dan nieuw en tekstdocument openen en plakken juiste volgorde gaat van zelf.



Groet indiaan.


__________________
Indiaan
 
Ja helaas dus NIET !!!!
In de playlist in Winamp lees je de TAG's en NERO leest juist NIET de TAG's maar de bestandnaam zoals je die in Windows hebt staan !!!!

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik dit probleem "omzeilen" ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan