windo,s mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

signorita

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2005
Berichten
35
Ik download wel eens een liedje ,en sinds ik een nieuwe laptop heb ,geeft de windo,s mediaplayer telkens aan dat ik een media pass nodig heb? ,waarom kan ik niets meer afspelen?.
dank je voor je hulp
Tineke
 
hoi
En hoe luid die melding dan voluit?
Dit vraag ik omdat media pass spyware is.
 
Laatst bewerkt:
Zoek eens op je pc naar het bestand MediaPass.exe en post eens of die ergens staat en waar..
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet uit :)
Kun je nu niets meer afspelen?
Heb je al eens gedrukt op uitvoeren of opslaan?
 
Maakt niet uit :)
Kun je nu niets meer afspelen?
Heb je al eens gedrukt op uitvoeren of opslaan?

Wat ik op cd heb staan kan ik gewoon afspelen ,maar niets wat ik gedownload heb,ik heb de setup verwijderd ,durf het niet meer :rolleyes:
 
Wat ik op cd heb staan kan ik gewoon afspelen ,maar niets wat ik gedownload heb,ik heb de setup verwijderd ,durf het niet meer :rolleyes:

Ik heb installatie gedaan ,maar terwijl hij staat te instaleren word er gevraagd om te updaten ,dan krijg ik mirror een soort spayware programma ,dus iets klopt er niet .En of ik mijn homepage wil veranderen.
Tineke
 
Ik heb installatie gedaan ,maar terwijl hij staat te instaleren word er gevraagd om te updaten ,dan krijg ik mirror een soort spayware programma ,dus iets klopt er niet .En of ik mijn homepage wil veranderen.
Tineke


(Het heet mirar )
 
Ik heb de scan uitgevoerd ,maar t blijft hetzelfde....krijg inderdaad nog steeds spayware als ik iets open ,ook de mediaplayer blijft het zelfde vragen ??
Tineke

Ga eens naar start>configuratiescherm>software en kijk hier of mirar erbij staat,zoja aanklikken en bovenin verwijderen drukken.
dan scannen met mbam en gevonden bestanden verwijderen.
Dan download ccleaner (hier onder de link)en installeer en klik op ccleaner>cleaner>rechtsonder opschonen.
http://www.ccleaner.com/
 
Ga eens naar start>configuratiescherm>software en kijk hier of mirar erbij staat,zoja aanklikken en bovenin verwijderen drukken.
dan scannen met mbam en gevonden bestanden verwijderen.
Dan download ccleaner (hier onder de link)en installeer en klik op ccleaner>cleaner>rechtsonder opschonen.
http://www.ccleaner.com/
Ik had het al verwijderd ,en ook ccleaner gebruikt krijg geen spam meer,maar het probleem van mediaplayer blijft.
Tineke
 
Dat komt door die site,na afspelen gedrukt te hebben vraagt de maker om er rechten voor te downloaden.
Ik zal eens proberen hoe het gaat bij mij en kijk effe of er een oplossing voor is.
 
Alhoewel de site word aangegeven als veilige site op internet overal,,kan ik er niet opkomen,mijn avast blokeert de site gelijk dus kan em niet testen.
 
Laatst bewerkt:
Alhoewel de site word aangegeven als veilige site op internet overal,,kan ik er niet opkomen,mijn avast blokeert de site gelijk dus kan em niet testen.
Ik ga er wel een keer mee terug ,die moeten maar eens kijken waarom windo,s mediaplayer dit telkens vraagt,bedankt nog .
Groetjes Tineke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan