window 7 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin59

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2005
Berichten
56
hallo forum
ik heb gisteren een aantal updates voor windows 7 gedownload maar een mislukt steeds dat is de kb2467023 krijd dan de foutcode 80070017 heb al paar keer geprobeerd maar mislukt steeds. Kunnen jullie mij helpen? alvast bedankt
groet Martin
 
Microsoft heeft een eigen programma ontwikkelt om Windows(update) problemen op te lossen.
attachment.php



Download Microsoft Fix it! door op onderstaande link te klikken:
Microsoft Fix it

Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.
Succes.;)
 
dorado dit progje werkt ook niet ik blijf het probleem houden, krijg alleen nu een andere foutcode:80073712
 
dorado dit progje werkt ook niet ik blijf het probleem houden, krijg alleen nu een andere foutcode:80073712

Kun je 80073712 nader verklaren? Is dit een foutmelding afkomstig uit het logboek?
 
hij geeft aan als ik update ophaal er is een onbekende fout in windows update opgetreden en dan de foutcode erbij
 
Microsoft raadt op: http://support.microsoft.com/kb/931712/ aan om systeemherstel te doen.

Ten tweede zou ik een Reparatie-installatie Windows 7 adviseren. Schakel je firewall, antivirus en alle opstartprogramma;s uit, Start volledig opnieuw op. Klik op de link voor verdere info. Je verliest hierbij je data niet maar het is altijd goed om een back-up te maken van je belangrijke data. Verder zul je Windows weer moeten activeren met de activatiecode en updates opnieuw moeten installeren.
Succes.:d
 
Laatst bewerkt:
wel erg moeilijk nu voor mij weet niet of deze update wel zo belangrijk is ik had er 9 op 7feb de andere updates gingen wel goed maar een mislukt
 
Reparatie-installatie Windows 7 zal ik maar niet doen, want dat is niks voor mij om te doen. Ben ik straks alles kwijt?
 
martin59 zei:
Reparatie-installatie Windows 7 zal ik maar niet doen, want dat is niks voor mij om te doen. Ben ik straks alles kwijt?
Lees posting (nr#8) nog eens goed!

Hier staat: Je verliest hierbij je data niet maar het is altijd goed om een back-up te maken van je belangrijke data. Verder zul je Windows weer moeten activeren met de activatiecode en updates opnieuw moeten installeren.
 
Laatst bewerkt:
Het nieuwe servpack 1 lukte ook al niet .Ik heb nu met de windows installatie cd een upgrade gedaan en nu werkt het perfect je moet wel de product code bij de hand hebben en beetje geduld het duurde bij mij meer dan een uur.Dus bij mij probleem opgelost Bedankt voor jullie hulp

groet martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan