window 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

april 1943

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2009
:oHelp ik heb het volgende probleem. Alle programma's die op mijn laptop staan open met het verkeerde bestand. Ik heb sinds kort een laptop onder window 7. Ik wilde microsoft power point viewer instaleren. Foute boel alle picto's het zelfde. Nu weet ik wel hoe ik dat in window xp moet doen maar niet in 7. Als ik dat doe en iets verander gaan alle picto's weer allemaal in dat bestand.
Wie kan mij helpen.
Groet April:confused:

Probeer eens systeemherstel uit te voeren naar de tijd voordat je Microsoft Powerpoint Viewer installeerde. Als het voor die tijd allemaal wel in orde was, is de kans groot dat het na systeem herstel ook weer gewoon werkt zoals voorheen.

Hoe je systeemherstel uitvoert: Start > Alle Programma's > Bureau Accesoires > Systeemwerkset > Systeemherstel

Succes!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit net gedaan en het zelfde probleem. Komt ook het zelfde bestand en dat opent het niet.:o

Ok, je hebt het nu over één bestand ? Ik begreep dat al je programma's op je computer met het verkeerde programma opende. Is systeem herstel geslaagd of niet uitgevoerd ? Goed, als het om 1 bestand gaat dan helpt rechts klikken en "openen met" te kiezen vaak ook. Je kunt meteen het standaard programma kiezen en aanvinken dat dat bestand met het door jou gekozen programma moet openen.

Het kan nog ingewikkelder: Start > Configuratiescherm > Programma's > Standaard Programma's > Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen

In deze lijst zoek je naar de extensie van het bestand wat je wilt openen, vervolgens op de knop "Ander programma" te klikken. Volg verder de stappen en kijk of het zo wel wil lukken

Succes!

Alle programma's open nu met hitmanpro. Ook systeem herstel.
zelfs de brouwsers crome en explorer. En als ik een ander programma kies gaat alles in het zelfde bestand open. Ik deze laptop nog maar een week. Dus nu al aardig verknalt.
Groet April. Bedankt voor het reageren.:o

Inmiddels is het probleem opgelost met een systeem herstel.
Bedankt voor het reageren.:o
Ik kan weer opgelucht adem halen Pffffffff
Groet April

hee ik heb het zelfde probleem kan je me vertellen hoe je dat hebt gemaakt ??
alvast bedankt

als alles opent met het zelfde bestand.

Dan kun je alleen nog systeem herstel doen

Hoe je systeemherstel uitvoert: Start > Alle Programma's > Bureau Accesoires > Systeemwerkset > Systeemherstel

Succes!

zelfs dat opened met het verkeerde programma :o

oke dan moet je verder in het programma zijn. Ik had het zelfde probleem.
Moet even de laptop er bij halen om te zien waar dit zit.
heb geduld groet
kom er zo weer aan

systeem herstel

Klik op start type in het witte balk waar staat. (programma's en bestanden zoeken)
Type daar in systeem herstel. Klik dan op systeem bestanden en instellingen van uit een herstelpunt terug.Volg dan gewoon wat er gevraagt word. Neem dan de datum voor dat dit probleem zich voor deed.Anders raak je misschien veel instellingen kwijt. Maar dat is dan niet anders. Groet en succes

dan komt er iets van inschakelen en uitschakelen
en dan wil ik inschakelen maar dat komt er iets en dat zegt dan dat het al is ingeschakeld
dus ik heb nog steeds niks :o

problee4m window 7

Beste Liaan.
Heel vervelend dat de computer nog niet goed werkt.
Mijn kennis gaat niet ver genoeg om jou probleem op telossen.

Bij mij werkte het wel,
Nogmaals klik op start en typ systeem herstel. Klik dan vervolgens aan .Deze computer naar een eerdere toestand herstellen. Dan krijg je de wizzard en verder wijst het de weg van zelf.

Als dit niet lukt zal je je vraag aan een ander moeten stellen in het forum.
Groet April:shocked:

Beste Liaan.
Heel vervelend dat de computer nog niet goed werkt.
Mijn kennis gaat niet ver genoeg om jou probleem op telossen.

Bij mij werkte het wel,
Nogmaals klik op start en typ systeem herstel. Klik dan vervolgens aan .Deze computer naar een eerdere toestand herstellen. Dan krijg je de wizzard en verder wijst het de weg van zelf.

Als dit niet lukt zal je je vraag aan een ander moeten stellen in het forum.
Groet April:shocked:

okay toch bedankt :thumb:

probleem window 7

Beste Liaan.
Laat me weten als het probleem opgelost is. Ben wel benieuwd hoe het opgelost is. Leer je weer van .
Groet April:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan