Window 8.1 driver voor Zolid Hi Speed DVD Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnhoorn

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Wie kan mij verder helpen waar ik een driver voor Windows 8.1 64 bit voor een Zolid Hi Speed DVD Maker kan vinden?

Bij zo'n toestel zit een CD met drivers / software, heb je die nog in je bezit ?

Ja die heb ik alleen gaat die maar tot Windows XP of Windows Vista

Dat is prima, installeer hem in Windows 8.1 in compatibiliteitsmodus voor Windows Vista of XP. Neem deze link en scrol dan naar Using Compatibility Mode to Resolve Driver problems voor wat meer uitleg.

Dat is prima, installeer hem in Windows 8.1 in compatibiliteitsmodus voor Windows Vista of XP. Neem deze link en scrol dan naar Using Compatibility Mode to Resolve Driver problems voor wat meer uitleg.

Ik heb dit geprobeerd maar krijg een foutmelding: 1628 Kan installatie op basis van script niet voltooien

En die melding kreeg je zowel voor de Windows Vista compatibiliteitsmodus als voor de Windows XP compatibiliteitsmodus ?

En die melding kreeg je zowel voor de Windows Vista compatibiliteitsmodus als voor de Windows XP compatibiliteitsmodus ?

Bij Vista kreeg ik die melding niet maar ook daarna bleef de adapter als onbekend bij apparaatbeheer staan met een uitroepteken en de melding dat geen stuurprogramma geinstalleerd is.

In de loop van de namiddag stond hier nog een tip van Lange Pier, maar die blijkt nu verdwenen te zijn ?

Inderdaad, dat was hem. Ik heb voor jou helaas niet meteen een werkende oplossing.

Uit de systeemvereisten blijkt trouwens dat Windows Vista de laatst ondersteunde Windowsversie is, je gaat dus best op zoek naar degelijke en op jouw OS werkende hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan