window mediaplayer xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
weet iemand hoe ik voor 100% versie 9 als 10 die geintegreerd zit in windows xp kan verwijderen zodat ik hem helemaal op nieuw kan installeren omdat hij maar 10% vd de filmpjes van internet afspeelt en de rest met doorlopend geluid en zwart beeld rara wat is dat .
Ala ik versie 10 verwijder blijft xp op versie 9 draaien maar daarna staat hij niet meer in software vh configuratiescherm dus hoe krijg ik dan versie 9 met alles erop eneraan eraf?
 
Ga naar configuratie scherm dan de optie onderdelen van windows instaleren of verwijderen.
 
win media player

beetje laat reageren,maar mijn window media player vertikt het na op nieuw het erop te zetten om filmpjes helemaal af te spelen wat kan ik nog meer doen.Heb versie 10 eraf gehaald -gat dan terug naar versie 9 ,daarna via configuratie verwijderen bij onderdelen maar geen resultaat ,hij blijft die filmpjes ongeveer 10 sec afspelen en dan nok tie ermee,wat kan ik nog meer doen.
 
Ik zou als ik jou was een nieuwe player instaleren ikzelf heb ook mijn mediaplayer eraf moeten gooien omdat hij sinds een maand niets meer afspeelt.
Ikzelf heb nu VLC mediaplayer geinstaleerd en die werkt perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan