Momenteel ben ik bezig met een web-based systeem waarin je documenten kunt opvragen. Dit systeem werkt zonder problemen, behalve het onderstaande script:
function go2url(hlink) {
// set temporary variable temp1 to the value of the dummy hidden field
var temp1 = document.menu.dummy.value;
// set the temporary variable temp2 to link array
var temp2 = (linx[temp1][hlink]);
var temp3 = document.tekst;
var temp4 = (linz[temp3][hlink]);
// Construct the link to point to
window.open("..\\kwaliteitssysteem\\kwaliteitssysteem pdf\\"+temp4+"\\"+temp2+".pdf",'hoofd');
}
Het probleem hierin zit in de pathway die window open gebruikt. Deze is C:\Documents and Settings\prof\Local Settings\Temp\ en dan de rest, terwijl de documenten op v:\ staan. Natuurlijk kan ik dan ..\\ veranderen in v:\\ maar dan werkt het niet als ik de files op een cd-rom wil branden. Is er iemand met een goed idee hoe ik dit kan aanpassen en de locatie van de *.html files waarin dit bijvoorbeeld staat kan bepalen?
Alvast bedankt,
Steven
function go2url(hlink) {
// set temporary variable temp1 to the value of the dummy hidden field
var temp1 = document.menu.dummy.value;
// set the temporary variable temp2 to link array
var temp2 = (linx[temp1][hlink]);
var temp3 = document.tekst;
var temp4 = (linz[temp3][hlink]);
// Construct the link to point to
window.open("..\\kwaliteitssysteem\\kwaliteitssysteem pdf\\"+temp4+"\\"+temp2+".pdf",'hoofd');
}
Het probleem hierin zit in de pathway die window open gebruikt. Deze is C:\Documents and Settings\prof\Local Settings\Temp\ en dan de rest, terwijl de documenten op v:\ staan. Natuurlijk kan ik dan ..\\ veranderen in v:\\ maar dan werkt het niet als ik de files op een cd-rom wil branden. Is er iemand met een goed idee hoe ik dit kan aanpassen en de locatie van de *.html files waarin dit bijvoorbeeld staat kan bepalen?
Alvast bedankt,
Steven