window vista home verborgen partitie vewijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
Packard Bell iMedia J9350
vista home

Wanneer ik op de bovengenoemde pc windows 7 wil installeren wordt windows7 geinstalleerd op de D schijf.
De pc heeft nu 2 besturingssystemen.
Op C vista home
Op D windows 7

Op de C schijf staat volgens mij een verborgen paritie!!
Hoe kan ik windows 7 op de C: schijf installeren
 
Packard Bell iMedia J9350
vista home

Wanneer ik op de bovengenoemde pc windows 7 wil installeren wordt windows7 geinstalleerd op de D schijf.
De pc heeft nu 2 besturingssystemen.
Op C vista home
Op D windows 7

Op de C schijf staat volgens mij een verborgen paritie!!
Hoe kan ik windows 7 op de C: schijf installeren

Die partitie waar jij over hebt is waarschijnelijk voor recovery.
Dat kun je zien bij schijfbeheer.
 
Bedankt voor je reactie

Inderdaad ik zie hem bij schijfbeheer. Er staat systeem wisselbestan, actief, primaire partitie.
Hoe kan ik nu windows 7 hierop installeren
 
misschien is het beter om een back-up te maken van de pc en dan helemaal opnieuw te installeren, zorg van te voren dat je alle drivers hebt van de hardware, het meeste wordt automatisch gevonden door Windows 7 maar het kan geen kwaad om de drivers van de site van de fabrikant af te halen, de belangrijkste driver is die van het moederbord.

Wat meestal het geval is van zo'n merk pc, is dat ze altijd hun eigen software willen laten draaien, je kan alle software handmatig verwijderen, maar dat kan even duren. Het makkelijkste is dat je de C:\ schijf formatteerd en windows opnieuw installeerd.

Ik raad het niet aan om een herstelpartitie te verwijderen als je niet weet wat je doet, het kan soms moeilijk zijn om er achter te komen wat voor hardware er in je pc zit.

met het programma van deze link kun je het meeste terugvinden wat er in je systeem aanwezig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan