windows 10 anniversary update geeft foutcode: 0x80070570

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosmap

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2014
Beste mensen,
Ik probeer al geruime tijd Windows 10 anniversary 1607 voor X64 bits update te installeren op mijn Dell i.5 core.
Maar bij ieder poging krijg ik de melding "Sommige updatebestanden ontbreken of vertonen problemen. Probeer de update later opnieuw te downloaden.foutcode: 0x80070570"
Heb al een een hulpprogramma laten draaien van Microsoft.
Heb ook al alle beschikbare updates voor deze uitvoering geïnstalleerd, maar niets helpt.
Weet iemand hoe dit is op te lossen?

Laatst bewerkt:
Kijk eens of onderstaande helpt?

Step 1
Go to My Computer and open C drive. Next navigate the following path: C:\Windows\SoftwareDistribution\Download.

Step 2
There is a great number of folders in Download folder where you should look for a folder named "a39ba752a8aa7203217c758502d7fddd".

Step 3
Delete this folder. To delete the folder you should log in computer with administrator account.

Step 4
Restart computer and launch Windows Update to retry installing available updates.

http://tinyurl.com/onsv6du

Hallo Mavaros,
"a39ba752a8aa7203217c758502d7fddd" komt in het rijtje path: C:\Windows\SoftwareDistribution\Download.
bij mij niet voor. Is overigens ook maar een heel kort rijtje. Stuur je hierbij het overzicht: Helpmij windows 10anv.jpg
Hoor graag of je mij verder kan helpen.

Blijkbaar komt deze fout vaak voor. Ik lees vooral bij corrupte files. Ik zou de volgende twee scans een draaien:
chdsk /f om je disk te controleren
en
sfc /scannow om je windows files te controleren.

Hoi Veng,
Bij chdsk /f in uitvoeren krijg ik de melding "kan bestand chdsk /f niet vinden. Controleer de naam en probeer opnieuw"
Met "sfc /scannow"zie ik een korte flits, maar zie niet dat er iets gebeurd. Wat nu :-(

Hallo Veng,

Heb nu de juiste opdracht, chkdsk /f , ingevoerd en zie een window zich snel in de verte verplaatsen en verdwijnen, maar zie niets gebeuren. Klopt dat?

Heb deze controle uitgevoerd en er bleken inderdaad herstellingen nodig te zijn. Ga nu weer proberen de update te installeren.

Tot mijn vreugde is het gelukt windows update volledig te installeren. Of dit de Windows 10 anniversary is kan ik niet terugvinden. maar in ieder geval geen foutmeldingen.
Hartelijk dank allen voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan