Windows 10 EQ En Externe Apparatuur (Draaitafel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
300
Leuk... Lekker oude singles draaien... Waar de Win 10 EQ eerst wél reageerde, doet ie dat NU niet??

Ik heb mijn draaitafel met voorversterker op de Line in Achter zitten. Daarnaast zit de Line out die naar de ehm... MD/TP/CP ingang gaat...(Minidisc, Tape, Computer = Assigned Allocated Input) Ik kan deze ingang aanpassen aan de input die ik wil (Lang Leve Sony!). En ik wil dus een draaitafel.

Aangezien mijn oude win7 systeem wel draait, maar geen Soundblaster X-Fi meer wil aansturen, terwijl ik wel de nieuwste drivers en console heb kunnen downloaden en installeren (eerst werkte het allemaal wel...?), heb ik besloten om de boel rechstreeks op het nieuwere win10 systeem aan te sluiten. Yay... "geluid"... Niet het vette bassige geluid wat ik gewend ben... nee... lekker "Tinnig"... Zélfs met alle bassen voluit op de versterker én 9 bands eq.

Wanneer ik winamp opstart en een file afspeel reageert de Win10 equalizer meteen... Krijg het scherpste hoog en het vetste laag er metéén uit. Wanneer ik een plaat draai (Line in/ line out, hoe moeilijk kán het zijn?) krijg ik totáál geen response van de eq... :confused:

Wáár ga ik de vaud in?
 
Kennelijk weten ze hier alles van PC's en laptops, maar van audio nada...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan