Windows 10 mail programma probleem....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
979
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn W10 mail.

De mail versturen gaat niet meer dan geeft ie aan dat er een fout is en dat de mail verwijderd moet worden.

Ik probeer "accounts beheren"maar ik kom er niet in.

Heb de app verwijderd maar komt weer fout terug bij installeren.

Geeft ook aan : "Er is iets misgegaan deze bewerking kan niet worden uitgevoerd.
Foutcode : 0x80004005
"
Wat kan ik doen om het programma weer op de rails te krijgen ?

Dank vast voor het meedenken...:thumb:

ps met de foutmelding kan ik ook niks imo...
http://prntscr.com/knj2kc
 
Laatst bewerkt:
Hoi. Ben ik weer. Kijk eerst eens naar je updates. Daar is iets mee kennelijk.
 
1. Go to Control Panel then click Programs.

2. Click Programs and Features.

3. Right click Windows Live Essentials 2011 then click Uninstall/Change.

4. Select Repair all Windows Live programs in the dialog box.

5. Once the repair is done, reboot when asked.
 
Hoi manamana ,

Ik kon helaas niet eerder reageren...maar wat de updates betreft...wat kan ik daaraan zien of wat zou ik dan moeten doen.
Mijn PC is helemaal uptodate dus ik ga ervan uit dat het goed is.

Zag het ook staan maar volgens mij kan ik daar niks mee....


Ik gebruik windows10mail ( dus geen Windows live mail) en Thunderbird... en nog nooit last mee gehad.:D
 
Die tekst van Microsoft heeft specifiek betrekking op Norton Antivirus. Wel vreemd, want Norton Internet Security wordt veel meer gebruikt. Ik kan deze functie (script blocking feature) in de laatste niet ontdekken. Ik begrijp niet dat MS zo geheimzinnig doet. Zeg dan gelijk hoe je die functie uitschakelt. Stel dat die functie nog aanwezig is, dan is het wel heel gevaarlijk om deze uit te schakelen. Volgens mij voorkomt die dat kwaadaardige uitvoerbare toepassingen worden uitgevoerd. Ik denk dat die functie niet meer aanwezig is en door AutoProtect/SONAR en/of Firewall is overgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Start eens op in veilige mode met netwerkondersteuning, dan zijn veel zaken uitgeschakeld maar Win mail zou het moeten doen en je hebt internet.
Als dan het probleem opgelost is zou ik eerst terug gaan naar het vorige herstelpunt of een image die goed was terug zetten.
Maak eerst wel een externe backup van je mail bestanden zodat je niks kwijt bent.
 
Hoi Mannen,

Allemaal weer bedankt voor het meedenken...


manamana en Senso : ik gebruik al jaren de zelfde (Eset)
route99 : vond ik een goeie :) maar dit werkte niet, als ik de mail opende verdween ie weer naar een paar seconde...:eek:
dus kon ik er helaas niks mee doen...

Terug gaan naar oude instellingen zou een optie kunnen zijn ..maar ik doe dat nog liever niet ivm evt. verlies ...
 
Verwijder de app eventueel met het RevoUninstaller (gemiddeld) en draai later ook nog eens CCleaner Opschonen en registercleaner.
Installeer de app eens opnieuw met Eset uitgeschakeld. Later weer inschakelen.

chkdsk /f en sfc /scannow uitgevoerd?
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hoi Mannen,

Nou zo als het er nu uitziet is 5 minuten geleden alles weer in orde gekomen.
Senso : het sfc /scannow was denk ik het medicijn wat er nodig was. had verder alles al gedaan wat jij mij adviseerde in "Vandaag, 09:24Senso" en was al van plan om naar de tips van
manamana te gaan .

Nou dat lijkt dus niet meer nodig...:d

Mag ik jullie hardstikke bedanken voor de inzet en meedenken :thumb::thumb::thumb:
Ook de andere natuurlijk bedankt voor jullie info.

Heerlijk dat alles weer naar wens loopt!!!!:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan