Windows 10 Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

nurbeb

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2010
Als ik mijn mailprogramma "Mail" open en een binnengekomen mail ga bekijken en ik klik op een link of afbeelding, dan krijg ik een kader met allerlei letters erin. (zie bijgaande schermafbeelding)
Is dit normaal, zo niet hoe kom ik eraf?

Bijlagen

• Mail vraag.png
    Mail vraag.png
    627,8 KB · Weergaven: 81
Dat is gewoon de link/koppeling van de tekening van Pinterest waar je cursor op staat...
Niets met mail te maken, maar wel met de onnoemlijk zware en ondoorgrondelijke structuur van foto's op Pinterest.

@ nurbeb

Muiscursor staat vermoedelijk op dat plaatje, verplaatst je de muiscursor dan verdwijnt "de url link".

Ik was enige tijd afwezig vandaar de lange tussentijd.
Wat ik graag zou willen weten of het hele verhaal, dat verschijnt als ik met de cursor ergens op ga staan, niet weg kan, is het ergens af te vinken of zo.
De tekst is zo`n groot kader dat ik niet meer kan lezen of zien wat er onder zit.
Ben benieuwd naar oplossingen.

Wat ik graag zou willen weten of het hele verhaal, dat verschijnt als ik met de cursor ergens op ga staan, niet weg kan, is het ergens af te vinken of zo.
De tekst is zo`n groot kader dat ik niet meer kan lezen of zien wat er onder zit.
Naar mijn weten niet. Als u de tekst in het kader wilt lezen, dan verplaatst u toch even de muis.
Het lijkt me weinig moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan