Ik heb 2 mini pc'tjes met 32GB schijfruimte. Dat is niet veel dat weet ik, maar volstaat normaal gesproken voor de doeleinden waar ik ze voor gebruik. Beide hebben Windows 10, maar de ene heeft versie 1703 en neemt 21GB in beslag. Deze pc heb ik net aangeschaft en heb ik verder nog niks mee gedaan. De andere heeft versie 1803 en neemt maar 3,5GB in beslag.
Misschien is het wat te weinig informatie om iets over kunnen zeggen, maar hoewel de versies van Windows 10 anders zijn, zijn ze wel beide up to date. Sowieso is het verschil in ruimte überhaupt zeer groot ongeacht of alle updates geïnstalleerd zijn. Als iemand weet hoe ik de 21GB kan verkleinen hoor ik het zeeeeer graag!
Misschien is het wat te weinig informatie om iets over kunnen zeggen, maar hoewel de versies van Windows 10 anders zijn, zijn ze wel beide up to date. Sowieso is het verschil in ruimte überhaupt zeer groot ongeacht of alle updates geïnstalleerd zijn. Als iemand weet hoe ik de 21GB kan verkleinen hoor ik het zeeeeer graag!