Windows 10 probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob007

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
216
heb dan toch maar die upgrade naar Windows 10 gedaan omdat ik steeds dat pop up dingetje kreeg te zien.
maar of ik er nu wel blij mee moet zijn daar twijfel ik nog even over want nu wou ik naar een site waar ik voorheen altijd netjes in/op kon kommen,
maar nu gaat dat nog gedeeltelijk!
zie bijlage?
mijn computer kon dit normaal in Windows 8 wel maar nu met 10 niet meer?
wat nu?

moet ik beter maar weer terug naar windows 8?

VrGr Rob.
 

Bijlagen

  • Tinker.jpg
    Tinker.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 96
Hier ook onder Windows 10 met Chrome, Edge, Internet Explorer, Firefox en Opera geen enkel probleem.
 
Laatst bewerkt:
Beste Rob007

Het werkt bij mij ook prima onder Windows 10 met Firefox. Ik heb even een kijkje genomen bij de website van Tinkercad voor je probleem. Weet niet of het werkt maar het artikel is wel goed beoordeeld. Misschien dat dit je kan verder helpen? Klik hier
 
Hoi Rob

Hier bij mijn buurman ( met W10- Firefox ! ) die doet uitstekend dus ook, kijk plaatje



:confused: Maar op andere kant, jij zegt dat die om een bepaalde site nu gaat ( deze boven WebGL suport ? ) ...toch ?? wie weet misschien die site bij jouw systeem nu ( onder de Windows 10 ! ) NIET aan aan bepaalde webstandaarden voldoet niet compatibel ergens uit bepaalden redenen is enz.. ?? en dat kan je natuurlijk niet weten...

Dit kan je meteen controleren met zgnmde. Acid3-Test
Wat Acid3 Test is, kan je HIER lezen en wil je Acid3 Test uitvoeren klik op plaatje maar onder !

<<== of zoiets bij W10 en bij jouw site nu geeft misschien geen nut ??

Inmiddels Windows 10 is erg onvoorspelbaar nu op vele kanten, en dat zo worden zal is wereldwijd al lang voordat die uitkomen zal bekend al geweest toch ? :(
 
Laatst bewerkt:
ik snap niet waar al die zever vandaan komt dat win 10 onvoorspelbaar is, waardeloos is etc ... ik heb al tientallen pc's, laptops een upgrade gegeven zonder noemenswaardige probs.
En als er iets fout ging was het zo weer in orde gebracht.
Ik wil niet meer terug naar 7 of 8.1, nooit.
 
Windows krijgt altijd de schuld als er iets mis gaat, terwijl er heel veel factoren meespelen die buiten het OS liggen. Ieder OS heeft z'n eigen problemen en eigenaardigheden, maar om nu te zeggen dat Windows 10 waardeloos is gaat mij ook te ver. Het is inderdaad voor verbetering vatbaar, maar dat waren XP, Vista, 7, 8 en 8.1 ook. Zelf heb ik ook al zonder noemenswaardige problemen enkele tientallen PC's en laptops van Windows 10 voorzien. Wat mij betreft is Windows 10 prima en ik wil ook niet meer terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben terug gegaan naar w8.1 omdat ik dat veel fijner werken vind maargoed das persoonlijk
 
:d Windows 7 draait nog steeds en tot laatste dag ( net zoals ook XP en voorgangers ! ) wil ik die gebruiken, ik heb non/stop over upgrade en die voor geen goud wil ik hebben duurder is dan origin. licentie, als je kijkt na al die ellende met updates compatibiliteit, systeem aanpassingen, reparaties, enz..enz..etc..
Zodra dus W7 NIET meer verder kan ( zakelijk/ of privé niet meer gebruikt kan ! ) pas dan ga ik verder met zoals ik dat altijd zei met een origine eigen gekochte licentie van W10 mee verder . :thumb:

Tenslotte volgens Microsoft zelf ook, ...... W10 word pas goed als maar geen enkele andere windows meer zal zijn ! :D

P.S. Ik heb dus alle windows installatie schijfjes en floppy's in mijn handen ! Eigen licenties toch ...
 
Laatst bewerkt:
Windows 10 is gratis en je wacht tot het kopen van een eigen licentie? Dan ben je dus inderdaad, zoals je zelf al eens opmerkte, niet echt een Hollander :p
 
@ edmoor mijn jongee

:p Nee eerder ... zal zegge' hele leven een echte PC-Nerd gebruiker ... ach wat kan je anders als je fan van origin. iets bent ? ... dan pas ben je eigen baas ..toch ? :D ( dat is natuurlijk gezegde ! :D )
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk! Iedereen moet dat gebruiker waar hij/zij zelf het prettigst mee werkt :)
 
Win 7 werkte na mijn installatie zonder noemenswaardige problemen.
8 heb ik even geprobeerd maar dat was niets voor mij.
Win 10 ook op dat zwarte scherm na maar na een backup was dat ook goed.
Opvallend goed.
Daarom is de behoefte om terug te gaan naar een oudere versie niet meer zo aanwezig.
Maar we dwalen af.

Terug naar de vraag van rob007.
Waarom reageert ROB007 niet op oplossingen die aangedragen werden.
Op deze site http://get.webgl.org/ die indirect al aangedragen werd, kun je verder klikken om meer info te krijgen voor jou browser.
Misschien bij de fabrikant de laatst nieuwe videokaart driver downloaden en installeren? Dit wordt ook aangegeven in de link op de aangegeven site.

Laat eens horen hoe de ontwikkelingen bij jou zijn.
 
Hallo mensen,
jullie hebben snel en veel gereageerd allemaal zeg!
dat ik niet zo snel terug reageerde is omdat ik ook nog wat andere verplichtingen heb lieve mensen.
ik heb inmidels uitgevonden dat als ik het met Google opzoek en dan wil opstarten dat ie het dan niet doet,
maar als ik het dan met internet explorer opstart dan lukt het wel! (vind ik nog wel een beetje apart maar goed)

Toch blijf ik nog wat probleempjes hebben en dat is bijvoorbeeld dat nu mijn video kaart niet meer word herkent.
(ik heb wel beeld maar tis niet helemaal goed, het beeld is nu ietsjes te breed en kan ik niet meer beter instellen)

wil niet klagen het werkt BIJNA allemaal,
wat nu nog niet werkt is dat ik 3 E-mail adressen gebruik waarvan er nu eentje het nog eventjes niet doet.
zie bijlage?

EN niet te vergeten!!!
iedereen fijne daagjes en voor later gelukkig nieuw jaar allemaal!
Rob.
 

Bijlagen

  • post.jpg
    post.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 57
heb je deze instellingen gebruikt?
SMTP-server: smtp.live.com (LET OP: live.com, dus geen hotmail.com!)
Beveiligingstype: STARTTLS
Poort: 587

En heb je je nite vertypt? Is mij nog nooit overkomen......:eek:

Een komma ipv een puntje.....?
 
Windows 10,
ik wil niet lelijk schrijven omdat ik geen software gigant ben,
maar aan die andere kant......makkelijk is ander!
en dan heb ik het geluk dat mijn zoon er veel van weet want anders...
mijn live Email adres kan ik nu even niet meer openen en daarnet deed ik opnieuw opstarten moest ik -
het paswoord van een ander Email adres in tikken anders start nu mijn Windows niet meer door.
en dan moet ik toch eerlijk zeggen wat een gejank lieve mensen!
twijfel nog steeds HEEL erg hard.

VrGr Rob.
 
Als het binnenkort loopt, zijn de twijfels vanzelf verdwenen.
 
Mogu Kostenzer en ieder die meeleest,
ja misschien heb je wel gelijk hoor en loopt het strakjes beter/goed.
nu kan ik nog niet echt juichen omdat er van alles mis ging/gaat.

misschien nog een vraagje?
nu start ik mijn PC op en dan moet ik nu(ongevraagd!) een paswoord invullen van een van mijn E-mail adressen,
kan ik dat ongedaan maken? en zo ja hoe? (Graag Jip en Janneke taal?)

hebben jullie nog fijne daagjes? ik heb het jullie al toegewenste he!
dat jullie later niet tegen mij gaan klagen ;-)
Rob.
 
Open het venster ‘Uitvoeren’ met de toetscombinatie Win+R en geef het volgende commando in: control userpasswords2
Er verschijnt nu een venster ‘Gebruikersaccounts’. Schakel het selectievakje ‘Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken’ uit en bevestig met ‘Toepassen’.
In het venster ‘Automatisch aanmelden’ geef je je twee keer in en bevestig je met ‘OK’.
Sluit het venster ‘Gebruikersaccounts’ met een klik op ‘OK’.
Voortaan zal je automatisch worden aangemeld op je computer, zonder dat je een wachtwoord moet ingeven. Let er wel op dat iedereen die toegang heeft tot je pc nu ook zomaar aan al je programma’s en bestanden kan. Vind je dat niet zo’n fijne gedachte, dan laat je de verplichting om een wachtwoord in te geven beter actief.
 
Dankjewel Jean!
ik heb niet echt iets wat geheim is,
ben een gewone jonge doe soms stoute dingetjes ;-)
maar veel bijzonders is dat niet.
dus och dat wachtwoord is bij mij niet nodig.

vriendelijke groetjes uit Rotterdam!
Rob.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan