Windows 10 professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

twjbak

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Berichten
93
In het verleden had ik via Windows 8.1 direct een Windows 10 professional. Nu heb ik bij het installeren van Windows 10 een Windows 10 Home Edition. Mij voorkeur gaat echter weer uit naar een Windows 10 professional. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan bereiken?

Groet

Theo Bakker
 
Vijf manieren.

Acceptatie. Ik dacht ook een W8.1 pro met mediaplayer te hebben. Ik won de prijsvraag op deze site. Helaas, ik kreeg ook een W10H. Na inspectie van mijn W8.1, bleek ik een gewone W8.1 te hebben.

2) Insider previews gaan draaien. Je kan alles doen, maar bent wel een soort van proefdier in een laboratorium. Privacy bestaat niet.

3) Illegaal gaan.

4) Betalen voor Pro.

5) Creatief worden. Geen Hyper-V, maar gewoon Vbox of VMware, etc. Gebruik maken van software van derden dus.
 
Enige voordelen zijn inderdaad de mogelijkheden voor VMs en het koppelen van je pc aan een Windows domein. Als je voor het eerste gewoon VMware of Virtualbox neemt en verder geen domein hebt, dan kun je prima leven met een Home editie.

Wil je toch een Pro versie, dan zul je deze moeten aanschaffen.
 
6. Vanuit Windows 8.1 Pro upgraden naar Windows 10 Pro.

Ja, maar hij heeft geen Windows 8.1 Pro :rolleyes:

Voor 29 juli had je allicht voor een lagere prijs Windows 8.1 Pro kunnen kopen, en die dan updaten naar Windows 10 Pro, maar ja, dat gaat dus niet meer :p
 
In het verleden had ik via Windows 8.1 direct een Windows 10 professional. Nu heb ik bij het installeren van Windows 10 een Windows 10 Home Edition. Mij voorkeur gaat echter weer uit naar een Windows 10 professional. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan bereiken?

Groet

Theo Bakker
Indien je idd W8.1 pro had kreeg je W10 pro, als het een schone installatie op dezelfde pc/notebook is dan klopt er iets niet.
 
Ja, maar hij heeft geen Windows 8.1 Pro :rolleyes:

Toch wel, anders bekwam hij geen Windows 10 Pro, tenzij hij met Insider Previews aan de slag ging. Upgraden naar Windows 10 Pro vanuit Windows 8.1 is nog altijd mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan