Windows 10 reinstall lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

codGmer

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
Hallo,

Ik heb een laptop die start niet meer goed op. De bsod die ik krijg is kernel_auto_boost_lock_aquisition_with raised_irql. In veilige modus komen lukt niet en ik heb chkdsk /r /f al gedaan hij repareerde bad sectors en ineens mislukte de chkdsk. Heeft uiteindelijk uren geduurt, sfc /scannow heeft ook niks gedaan. Opstartherstel doet ook niks repareren, en ik heb hem geprobeerd te herinstalleren via Windows usb en dan problemen oplossen -> opnieuw installeren maar bestanden behouden. maar dan krijg ik alleen een blauw scherm met niks erop en dan gebeurt er verder niks. Help? Thx

Laatst bewerkt:
hij repareerde bad sectors

Heb je de harde schijf al eens grondig getest ? HD Tune, Crystaldiskinfo en Seatools zijn een aantal mogelijkheden.

Je kan ze uitbouwen en ze m.b.v. een SATA to USB adapter connecteren met een werkende PC of je kan werken vanop een Windows 7 Live CD / USB-stick.

Ja. Via een ander topic heb ik de harde schijf gecontroleerd met crystaldiskinfo, en bleek dat de harde schijf bijna kapot gaat. Een nieuwe gekocht en nu doet de laptop het weer prima. Dankje voor de reacties

Fijn te lezen dat alles weer in orde is, graag gedaan ! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan