Windows 10 startmenu werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Hallo,

Ik werk sinds september naar alle tevredenheid met Windows 10.
Echter is sinds gisteren het startmenu niet meer te bereiken.
Ik kan op de startknop klikken maar dan gebeurt er niets. Ook de Windowstoets doet niks.
Ik heb al meerdere malen de pc herstart en de oplossingen van deze site geprobeerd maar die
werkten ook niet.

Wie kan mij verder helpen?

Voor pc-specs: klik

Mvg,

Michaël
 
Laatst bewerkt:
Maak een snelkoppeling naar: notepad.exe %userprofile%\desktop\export.bat
Dubbelklik erop, er wordt gevraagd of je een nieuw bestand wilt maken. Klik Ja
In het bestand, plak het volgende:
reg.exe query "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders" > %userprofile%\desktop\shellfolders.txt
reg.exe query "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders" > %userprofile%\desktop\usershellfolders.txt
Sla het op na klikken op het rode kruisje.
Dubbelklik op export.bat op je bureaublad, er verschijnen 2 tekstbestanden op je bureaublad: shellfolders.txt en usershellfolders.txt
Doe die 2 tekstbestanden als bijlage in je volgende posting.

Tijs.
 
Ik heb die 2 bestanden bekeken, en daar lijkt het probleem niet in te zitten. Dus in de (Verkenner-)registry-instellingen van jouw gebruikersnaam ligt het probleem niet, naar mijn mening.
Totdat ik iets kan bedenken dat je verder nog uit kunt zoeken hoop ik dat anderen (alvast) reacties/tips geven.

Tijs.
 
Upgrade gedaan waarschijnlijk ?
Wat het precies is weet ik niet maar wel één van de vele problemen na een upgrade die voorkomt.

Wil je er echt vanaf dan zal je een schone installatie moeten doen. Is het enige waarvan ik weet dat het het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan