Windows 10 update gaat niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieral

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Beste helpmij-ers,
Vanochtend heb ik geprobeerd nieuwste update van Windows 10 installeren.
Als installatie komt tot 45% gaat niet verder. Na 5 uur blijft nog steeds op 45%.
Hier gaat het om Cumulatieve update Windows 10 Version 1607 voor x64systemen (KB3189866).
Is er iemand die mij kan vertellen wat hier te doen is en oplossen.
Met vriendelijke groet
mieral
Wimdows 10 update.jpg

Heb jij Windows 10 Education? Want ik heb namelijk ook dit zelfde probleem.

Laatst bewerkt:
Totaal offtopic, maar toch meende ik te posten om mensen te waarschuwen die als zoekwoorden hier op de Helpmij "Windows 10 update" invoeren en vervolgens op deze pagina uitkomen terwijl ze een probleem ervaren zoals ik dat had met de Anniversary update :

De installatie van de Anniversary ging bij mij tot 2x toe volledig mis : downloaden compleet, machine startte op om vervolgens in een eindeloze afsluiten, opstarten, foutmeldingloop terecht te komen. (BSOD)

Om niet de bekende Ezel die zich niet 3x aan dezelfde steen stoot, te worden.......... ben ik eens diep gaan nadenken waaróm die update niet wilde.
Gokje gewaagd en mijn antivirusprogramma volledig van de harddisk verwijderd. Resultaat : de Anniversary update kwam binnen, werd uitgepakt en keurig geïnstalleerd en vervolgens draaide (en draait) Win 10 al weer ruim een maand als een zonnetje.

Voor hen die dezelde scanner hebben als ik : Bidefender. Laat dit bericht je mogelijk helpen.

Laatst bewerkt:
Bedankt iedereen die geregeerd heeft. Na dat ik computer nog twee a drie uur aan laten staan
update is geïnstalleerd en gevraagd om opnieuw te starten. Bedankt iedereen nog en keer.
Groetjes mieral...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan