Windows 10-update KB4515384

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
ik lees in de computeridee- Windows 10-update KB4515384 zorgt voor problemen. ik heb deze update weer verwijderd . hoe weet ik dat de nieuwe verbeterde KB4515384 update er weer is . of gewoon afwachten
tjima

Als helderziende reken ik een tarief van 25 euro.;)

Welke acties je kunt ondernemen staat hier. Hoe Microsoft er over denkt staat hier.

Next steps: We are presently investigating and will provide an update when more information is available.

Hallo tjima,
Geen problemen ondervonden.
Kan geen problemen meer zijn, Windows zit al vol met Problemen:d
Daniel

Hallo, Doorgaans weiger ik updates en doe ik die niet handmatig maar ik zit dan ook niet op een netwerk en laat de computer niet op afstand bedienen.

De updates die je niet kan weigeren zijn nieuwe versies en die zijn er ongeveer twee keer per jaar. Hiervoor kunnen de andere updates wel nodig zijn. Deze grotere updates worden voorzichtigheidshalve niet aan iedereen tegelijk verstrekt en er wordt daarbij onderscheid gemaakt naar type computer. Zou er een fout of een veiligheidsrisico in een update zitten dan wordt dat recht gezet in een daarop volgende "cumulatieve update." Kijk daarom na een belangrijke update die je niet kan weigeren of er een gewone update beschikbaar is. Dit kan al direct zijn omdat dus niet iedereen tegelijk de grotere updates krijgt aangeboden.

ik lees in de computeridee- Windows 10-update KB4515384 zorgt voor problemen. ik heb deze update weer verwijderd . hoe weet ik dat de nieuwe verbeterde KB4515384 update er weer is . of gewoon afwachten
tjima

Als je GEEN problemen hebt ermee, had 'm gewoon laten staan?

Windows 10-update KB4515384 zorgt voor problemen
Dit is de kop van het artikel!

Dan de nuance:
De meest recente cumulatieve update voor Windows 10 zorgt bij een deel van de gebruikers voor verschillende problemen.

Vervolgens het advies:
Het is daarom aan te raden om update KB4515384 voorlopig niet te installeren.

Windows 10 updates verwijderen
Mocht dit het geval zijn en merk je inderdaad dat zaken niet kloppen? De installatie is dan terug te draaien. In dit menu vind je bovenaan namelijk ook de optie Installatie van updates ongedaan maken. Rechtsklik in het volgende venster op KB4515384 en kies dan de optie Verwijderen.

Conclusie.
Goed en volledig lezen is soms lastig, paniek is dan een feit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan