Windows 10 update loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

FruitJuiceNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2016
Ik heb EERGISTEREN een window 10 update gedaan, maar sinds eergisteren blijft "UPDATE VOORBEREIDEN" op 99 procent hangen

Ik had het geüpdatet omdat ik niks meer op men computer kon doen, bestanden openden niet, internet openden niet, ik kon mijn computer niet dicht doen... En dat allemaal kan ik nogsteeds niet. Ik kan momenteel alleen mijn computer aan/uit knop mijn computer uitdoen maar dan is alles zoals eerst. (Hij gaat dan op een soort slaapstand

HELP MIJ

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat bij TS niet eens zozeer de update de rechtstreekse oorzaak is, maar mogelijk het feit dat de uitgangspositie 'corrupt' was. TS schrijft dat 'ie niks meer met zijn computer kon doen en daarom de update heeft gedaan.

@FruitJuiceNL : ik denk dat jij terug moet naar de vorige situatie en daar éérst moet zorgen dat je een stabiel werkend systeem hebt, alvorens nogmaals te updaten.

Maar het probleem is dat ik men pc alleen aan en uit kan doen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja? Je zal vast wel een installatiedisk hebben ontvangen toen je de machine ooit ontving? Daarnaast heb je natuurlijk vast een systeembackup die je terug kunt zetten..................

Dan zal jew gelijk bij het aanzetten van de machine naar het bios moeten gaan om daar de opstartvolgorde te veranderen van HDD naar CD/DVD, dan doet de computer het weer wel als je opstart met een Windows of systeem CD/DVD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan