Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
Ik maak momenteel gebruik van Windows 7 en heb mij net aangemeld voor Windows 10 upgrade.

Ik vraag mij het volgende af,

Omdat deze upgrade een jaar geldig is, hoe zit het dan als er een tijd komt dat je windows opnieuw wilt of moet installeren?
Je hebt tenslotte geen dvd van windows 10 terbeschikking.

Is er een mogelijkheid om ook een dvd van windows 10 aan te vragen?
Of kan je die upgrade ook op een dvd branden?
 
Je kan zoeken op internet voor windows 10, en dan kom je wel op MS's site. Daar kan je de iso downloaden van de laatste developper versie en die is voorzover ongelimiteerd tegebruiken...

wanneer windows10 officieel uit is denk ik niet dat ze dvds gaan uitzenden sinds nu alles digitaal is. Een stom idee.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad,

Als nu mijn laptop om wat voor reden dan uitvalt, dan moet ik eerst windows 7 installeren en dan de upgrade erover heen zetten.
En na een jaar zou ik er dan voor moeten betalen omdat de upgrade maar voor een jaar gratis is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goldvinger,

Als je geupgrade hebt naar windows 10 en ik moet goed geinformeerde sites geloven, kan je gewoon een reset doen van binnen windows zelf(( is ongeveer hetzelfde als verse install)

Wat ik nu zeg weet ik niet zeker, maar misschien kan je het ook gebruiken als windows 10 eenmaal uit is:

Misschien gaan ze dit ook voor windows 10 doen zodat je het vanop een usb kan laten starten, en dat je zo je systeem kan een schone install hebben. Dit is nu wel nog voor windows 8.1.
 
Wacht dat je van heel simpel een mirrortje maken van je machine als Windows 10 erop staat en goed werkt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan