windows 11 probleem met macfee als ik op crome ga

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
beste forum leden
Ik heb een probleem met mijn laptop als ik start met crome dan zie ik daar een hoop pops verschijnen van denk ik macfee ik krijg allerlei berichten van besmettingen als ik deze weg druk komen ze allemaal weer terug wat kan ik doen ??
e de waele

Heb hem laten scannen en hij heeft niets gevonden Hoe kan ik macfee op mijn laptop voor goed verwijderen

Heb je een screenshot?
Ik vermoed dat het scareware popup's via notificaties zijn van mensen die in Pieter Baan een psychologische inrichting thuishoren met een identiteitsstoornis.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu macfee aan het verwijderen raar dat ik geeb gegevens vin van macfee ook geen app als dit klaar is ga ik een printscf latsn zien de popups komen steeds maar terug ik heb ook mijn scan gedaan van windows 11 maar vind ook niks

Ik ben benieuwd naar de screenshot. Ik vermoed scareware en nepmeldingen, die geen betrekking hebben op een eventuele mcafee installatie.

Duidelijk scareware met notificaties.

Open Chrome en ga naar Instellingen (klik op de drie puntjes in de rechterbovenhoek).

Selecteer Privacy en beveiliging en vervolgens Site-instellingen.

Klik op Meldingen.

Zoek de site die u wilt verwijderen uit de lijst.

Klik op de drie puntjes naast de sitenaam en selecteer Verwijderen om toekomstige meldingen van die site te stoppen. U kunt ook Blokkeren kiezen om te voorkomen dat er opnieuw om meldingen wordt gevraagd.

ProTip: Stuur de links en screenshots even door naar de betreffende webhosts op abuse@. Hoe minder crap, hoe beter!!

Ik heb een site verwijderd ik zie nu even niets dus ik denk dat het goed is heel veel dank voor jullie snelle reactie ik ga nu vliegensvlug in mijn bedje ik kan weer gerust slapen het is toch een rara ervaring

Fijn dat het gelukt is.

Terug
Bovenaan Onderaan