Windows 2000 Pimpen naar Windows Vista

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MBD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MBD

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Berichten
89
Beste mensen,

Momenteel heb ik op mijn computer Windows 2000 gezet, op Windows 2000 wil ik dan een programma zetten die de style van 2000 veranderd naar een vista style. Alleen is dat niet voldoende om tegenwoordig een spel te kunnen spelen of bepaalde programma's op de 2000 te zetten. Hiervoor heb ik b.v.b.

DiretctX 9.0c voor nodig maar kan die wel op 2000?, ook moet je voor veel spellen een Vista of XP besturing systeem hebben om een spel te kunnen spelen maar kan dat ook op 2000. Ik heb altijd gedacht dat 2000 net zoiets is als XP maar XP ietsje anders. Welke mogelijkheden heb ik op een Windows 2000?

Maurits
 
P.S. Kan een moderator mischien van 200 even 2000 maken wat in de titel staat?
 
Misschien heb je aan deze site wat voor andere styles: http://www.ntcompatible.com/article3.html
En qua games, xp is in principe hetzelfde als 2000, want xp is eigenlijk gebouwd op windows 2000 kernel. Maar in de nieuwere games wordt er meestal tijdens de installatie gecheckt welke windows versie je hebt, en geven dan een foutmelding omdat dat zogezegd niet op windows 2000 kan geinstalleert worden. Maar op het internet zijn er wel meestal fixes te vinden om het toch op windows 2000 te kunnen spelen.
 
oke bedankt :D ik ga eens kijken op die site, en qua games moet ik even op internet zoeken wat er dan mogelijk is. Vanmiddag probeer ik Cod4 en een Assasins Creed erop te zetten en dan zie ik wel wat ik verder nog allemaal kan gaan doen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan