Windows 2000 Professional en Norton Internet Security 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeevje2

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Berichten
147
Hey,

Ik heb op mijn hele oude laptop (10 jaar oud) Windows 2000 Professional (Origineel) geïnstalleerd. Maar kan ik problemen krijgen als ik mijn originele Norton Internet Security met een originele Licentie installeer? Ik heb eerlijk gezegd met Norton nog nooit problemen gehad. Dus wil ik graag Norton op mijn oude laptop. Is dat mogelijk?

Alvast bedankt.

Mvg,
Jeevje2
 
Ik denk dat het wel zou moeten lukken, al zou ik het je niet aanraden.
Norton staat bekend dat het een zwaar progje is, dus voor een laptop van 10 jaar oud misschien geen goede keuze.
Zou eerder een keuze maken uit onderstaande gratis versies:
Beste Anti-virus:
1. Avast Home edition
2. AVG Anti-Virus Free Edition

Beste Firewall:
1.Outpost Firewall Free
2.Zonealarm Free edition

Beste Anti-spyware:
1. Lavasoft Ad-aware 2008
2. Spybot Search and Destroy

Best Security Suite:
1. Comodo Internet Security
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Bedankt voor je antwoord!

Internet Security heb ik eerder op mijn laptop gedraaid. Dit zijn de specificaties:

2.00 GB RAM
500 GB intern geheugen
2x 2.60 GHz

Hij zou het wel moeten draaien. (Vind ik)

Mvg,
Jeevje2
 
2.00 GB RAM
500 GB intern geheugen
2x 2.60 GHz

Je maakt mij niet wijs dat die oude laptop van 10 jaar terug die specs heeft.

En met die licensie, ik weet niet of je die nog wel een keer kan gebruiken. Misschien mag je die 3 keer invoeren ofzo, dat kan, maar kan ook dat je die maar 1 keer kan gebruiken. Dat zou je eerst even moeten uitzoeken.
 
Norton was vroeger enorm zwaar, maar is al enorm verbeterd op dat vlak. Norton is al pakken lichter geworden. Maar de 2010 versie ondersteunt geen Windows 2000 ;) . Dus ofwel XP installeren op die laptop, of anders Avast ofzo erop.
 
Je maakt mij niet wijs dat die oude laptop van 10 jaar terug die specs heeft.

En met die licensie, ik weet niet of je die nog wel een keer kan gebruiken. Misschien mag je die 3 keer invoeren ofzo, dat kan, maar kan ook dat je die maar 1 keer kan gebruiken. Dat zou je eerst even moeten uitzoeken.

Ik zeg het natuurlijk niet precies he, misschien is het net 8 of 9 jaar :p
 
De combinatie van Avira Antivir, ZoneAlarm en Winpatrol is geweldig. Heb al 2 jaar geen virus meer gehad. SuperAntiSpyware is ook goed, maar geen realtime scanner in de gratis versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan