Windows 2000 Professional op 64 MB RAM?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RHPJS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Beste mensen,
Ik wil graag jullie mening over bovenstaande vraag.
Zouden jullie dat doen of juist niet?
Ik weet het niet...ik kan Windows 2k natuurlijk wel 'verzwakken' > lichter maken, (lite), wat zou jij doen?

Mvg, Jerry

Wat draait er nu op die pc dan?

En vraag twee: al gekeken naar de mogelijkheid om dat geheugen uit te breiden (evt. zoeken op marktplaats e.d.)?

Een geheugenkaartje erbij gooien zal niet gooien, geen ruimte meer over.
Hij draait nu op Windows 98SE, maar dat vindt ik een beetje té oud.
Een andere reden waarom ik Windows 2000 erop wil hebben, is dat het Boot-logo erg mooi vindt, ook de theme en als je een map opent staat er linksboven bij de mapnaam het logo, al met al vindt ik het een geweldig besturingssysteem!:o

Nouja, dat zal zeker invloed hebben in mijn beslissing, maar trouwens: ik heb het al eens gedaan, maar ben toch weer overgestapt op Windows 98SE.
Volgens mij was de snelheid idd één van de redenen:confused:

Tsja, als je het wilt doen om een mooier bootlogo te krijgen zou ik er zeker niet aan beginnen en lekker op 98 second edition blijven draaien.
Ik vrees dat we het hier niet over de aller modernste PC hebben die geupgrate moet worden met een nieuwere besturing.
Alles zal er alleen maar trager van worden.

Niet doen dus

Ik heb een ouwe laptop en daar zat win98se op en daar heb ik dus win2000pro op en dat wil dus prima met maar 64 MB RAM.

Ik heb een ouwe laptop en daar zat win98se op en daar heb ik dus win2000pro op en dat wil dus prima met maar 64 MB RAM.
Bedankt voor je reactie, en zo'n reactie hoopte ik dus te krijgen.
Maar heb je dan niet heel wat uit moeten schakelen.

PS: Ik weet weer waarom ik het er destijds af heb gehaald: heel tijd een irritante melding van te weinig virtueel geheugen, toen had ik die 'beste stand' nog niet (64 MB RAM = beginwaarde : 130; eindwaarde: 192).

Het is een volledige nieuwe installatie en heb bij mijn weten niks uitgeschakelt. Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ik heb Windows 2000 Pro in het Engels.

Als je op dat apparaat een beetje internet, je mail ophaald en zo af en toe een briefje tikt is het prima te doen op 64 mb

Maar je kunt ook het huidige geheugen eruit halen om ruimte te maken en dan nieu geheugen erin he.... :) nu weet ik niet wat voor machientje het is maar als je het type opgeef kunnen we eens zoeken welk geheugen er in gaat en wat het kost... 128 of 256 loopt namelijk net iets lekkerder en geeft je iets meer armslag

Als je op dat apparaat een beetje internet, je mail ophaald en zo af en toe een briefje tikt is het prima te doen op 64 mb

Maar je kunt ook het huidige geheugen eruit halen om ruimte te maken en dan nieu geheugen erin he.... :) nu weet ik niet wat voor machientje het is maar als je het type opgeef kunnen we eens zoeken welk geheugen er in gaat en wat het kost... 128 of 256 loopt namelijk net iets lekkerder en geeft je iets meer armslag

Bedankt, maar nee, al geprobeerd.
Verder heb ik het er nu opstaan (ik zit er nu ook op, en hij draait best lekker).
Daar moet ik echter bijzetten dat ik AVG Free 8.0 en Mozilla Firefox er nog niet op heb.

IK heb ooit eens een P1 64 mb ram gehad. Geen prjbleem.

Maar heb je dan geen services uitgeschakeld ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan