windows 2000 slipstreamen met de laatste updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Ik weet dat het mogelijk is, maar weet niet goed hoe het moet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik met behulp van nlite windows 2000 kan slipstreamen met de laatste updates(en waar ik die updates vandaan haal?) Ik heb uiteraard de cd van windows 2000

http://www.nliteos.com/guide/

De Guide gaat over WinXP, maar ik neem aan dat het voor Win2000 niet veel anders is. Gewoon proberen.

nLite allows you to customize your installation of Windows XP, Windows 2000, or Windows 2003. You can integrate service packs and hotfixes from Microsoft directly into your windows distribution files without having to re-download and install them every time you need to re-install windows.

Uitleg, en de update bestanden haal je op bij windows update, alleen daar kiezen voor opties voor beheerders en gebruikers, dan voor de windows update catalogus kiezen, en daar je windows versie kiezen.

Nu is mijn windows 2000 cd niet bootable, is er een manier in nlite om dit wel te doen?

Oh het ging zelfs gewoon in nlite om dat bootable te maken:p Ben hem nu aan het testen op me pentium 1. het is voor school. Ik doe informaticabeheer en ik zie de leraar daar altijd prutsen met het downloaden van zijn servicepacks voor windows 2000 in hardware. We moeten daar vaak windowsen installeren(hardware en netwerkbeheer) en als je dan een uur moet wachten eer je al je updates hebt gedownload en geinstalleerd is het ook niet meer zo efficient. Nu nog kijken of servicepack 4 ook geslipstreamd is(kan ik controleren met everest zeker als die windows geinstalleerd is?) en dan ben ik tevreden. In ieder geval bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan