Windows 2000 versus XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennis

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2001
Berichten
29
Op dit moment draait mijn PC onder Windows 2000 nl.
Ik heb nu Windoes XP gekregen. Moet ik nu eerst 2000 verwijderen of kan ik XP er "overheen"installeren???
 
Je kan hem erover heen installeren maar een schone installatie is aanbevolen
 
Ja, zou ik ook doen, ff een format erover gooien en dan xp installeren werkt het beste, maar als jij veel belangrijke bestanden op je comp staan kan je hem natuurlijk ook upgraden
 
ik zou toch eerst even xp over 2000 zetten, en vind je het xp goed, dan een backup maken van je gegevens en dan pas een schone installatie doen, vind je xp niks? dan kan altijd xp er weer afhalen en heb je 2000 over! maar wat je ook doet suc6
 
Ik vind in ieder geval xp veel beter werken als de voorgaande versie's maar daar verschillen de meningen over. Succes !!
 
Ik vind XP ook lekkerder werken, is lekker stabiel enzo. Voor sommige drivers moet je soms een beetje zoeken maar als je dat geen probleem vind zou ik voor XP gaan, maargoed das mijn mening

Ik zou niet upgraden van 2000 naar XP maar gewoon schone installatie, werkt toch veel beter zonder fouten
 
bij mij is xp veel stabieler dan alle andere versies (heb ze alemaal gehad behalve win 98) en het heeft nog mooi uiterlijk ook :D .
k zou gewoon schone instalatie doen als k jou was
 
je kan ook een dualboot maken om eerst winxp eff te testen of hij op je pc goed draait
op mijn laptop werkt xp perfect maar op mijn desktop niet !
 
Ik vind XP niets meer dan een verprutste 2000. In wezen een stabiel besturingssysteem naar de knoppen geholpen "dankzij" allemaal mooie uiterlijke en stapels spionage software van M$. Geef mij maar Linux en anders 2000, maar zeker GEEN xP.

Windows Netwerk Terreur
Windows Meer Ellende
Windows Xtra Problems :p

Altijd bedenken ze weer gepaste letters :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan