Windows 2003 Ent. Err code 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKiller_Dog

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2005
Hallo,

Had Win 2003 Enterprise draaien, vanmorgen was ie uitgevallen en bleef op zwart beeld staan, ik reboot um, zelfde.

Dus ik denk ga 's ff de repair laten draaien mss helpt dat.

Hij begint met het laden van win2k3 setup krijg telkens de volgende error:
setupdd.sys could not be loaded.

Error code 4

[...]Dus ik denk ga 's ff de repair laten draaien mss helpt dat.

Hij begint met het laden van win2k3 setup krijg telkens de volgende error:
setupdd.sys could not be loaded.

Error code 4

Hoe bedoel je: Repair draaien? Beschrijf precies welke optie je gekozen hebt bij het hernieuwd in de pc stoppen van de installatieschijf.

Overigens hebben meldingen die betrekking hebben op setupdd.sys normaal gesproken betrekking op Raid0/1/5 hardwaredrivers en/of Sata drivers. Heb je die eerdere ook nodig gehad bij het installeren, gebruik ze dan nu weer.

Tijs.

nope...

vannacht stond windows opeens op zwart...

opnieuw starten hielp niet en setup starten ging ook niet
schijnt iets met de hardware te zijn

Laatst bewerkt:
Antwoord geven op mijn vragen is blijkbaar van geen nut, dus mijn adviezen ook niet.

Succes verder.

Tijs.

Hoe bedoel je: Repair draaien? Beschrijf precies welke optie je gekozen hebt bij het hernieuwd in de pc stoppen van de installatieschijf.
Overigens hebben meldingen die betrekking hebben op setupdd.sys normaal gesproken betrekking op Raid0/1/5 hardwaredrivers en/of Sata drivers. Heb je die eerdere ook nodig gehad bij het installeren, gebruik ze dan nu weer.

Tijs.

dit waren de vragen

waar slaat dat nou weer op, kheb zeker je vraag beantwoord.

waar zijn jouw antwoorden.

Ik kan thijs zijn reactie voorstellen.

Waar staat jouw antwoord?

Waar staat jouw antwoord??

Ik ben dan wel oud en heb ook een leesbril maar mijn hersens zijn nog goed.
En begrijpend lezen kan ik ook..........
maar ik zie de antwoorden van jou toch echt niet..:o

Waar staat jouw antwoord?

Waar staat jouw antwoord??

Ik ben dan wel oud en heb ook een leesbril maar mijn hersens zijn nog goed.
En begrijpend lezen kan ik ook..........
maar ik zie de antwoorden van jou toch echt niet..:o

dat de repair van windows is is vanzelfsprekend.

en die nope slaat op dat raid gedoe....

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan