windows 2003 enterprise

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-fre@k

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Ik zit er al een tijdje over te denken om win 2k3 (ja 2003! beta van microsoft) op mn 2e lege partitie te installeren.

op de eerste partitie zit nu Win XP pro.

mn vragen zijn:
1. kan ik 2k3 na win xp pro installen?

2. als ik ooit win 2k3 eraf wil halen gaat dit zonder moeite? (als ik zeg maar de partitie formatteer > PM8) Merkt de boot dan zelf dat het 2e OS niet meer bestaat? (of hoe doe ik dat)

watt

sinds wanneer bestaat windows 2003 er . die wil ik ook hebben

wil jij die ff naar me toe sturen
:D

hehe, die bestaat al zo lang!....

Check maar eens op de microsoft download site, je kan hem gewoon vanaf hun downloaden! (heb ik ook gedaan)

Veel succes

Maar ik wil nog wel antwoord op mn vraag...

Er is geen directe download link...

je moet eerst inschrijven en dan moet je een mailtje krijgen... daar zit dan weer een link in voor een download programma.... en die kan het downloaden...

veel gezeur duss...

Suc6

blij dat ik niet de enige ben die vind dat anderen ook wel eens mogen zoeken...

Enne dualboot? (ik snap veel van computers maar heb nog nooit een 2 OS versies tegelijk geinstalleerd waarvan er 1tje maar 1 jaar te gebruiken is....)

Het is een progje denk ik zo

maar als ik dat gebruik kan ik dan de dualboot ongedaan maken? (als ik met PM de win2k3 partitie formateer als ik hem zat ben)

Hmm, toen ik een dualboot met win2k / ME had kon ik gewoon de ME partitie formateren en daarna in win2k de 'bootloader' uitzetten.

*bootloader is het scherm die te voorschijn komt waar je kan kiezen tussen besturingsystemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan