Windows 2003 server als werkstation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hoi,

Ik ga vanmiddag proberen Windows 2003 server als werkstation te laten functioneren. In dit topic op GoT lees ik veel positieve berichten over de performance enzo en aangezien ik die rottige XP rommel niet nodig heb (en dit uitgeschakeld is in 2k3 server) ga ik eens proberen.

Zijn er hier ook mensen met ervaringen hiermee? Ben wel benieuwd.. en anders post ik m'n eigen ervaring vanavond wel. :)

Groeten,

Dennis / Breezer

Ik heb weleens achter een laptop gezeten waarbij server2003 was ingesteld als werkstation en het werkte zeer prettig.

Ook gamen was geen probleem. Als ik straks een nieuwe notebook ga aanschaffen met pcprive ga ik dit ook zo installeren

Geplaatst door m@rio
Ik heb weleens achter een laptop gezeten waarbij server2003 was ingesteld als werkstation en het werkte zeer prettig.

Ook gamen was geen probleem. Als ik straks een nieuwe notebook ga aanschaffen met pcprive ga ik dit ook zo installeren

Cool :thumb:

Ik heb 2k3 server nu draaien op m'n werkstation en m'n eerste indrukken zijn zeer goed. Het is ff een gepruts met sommige drivers (geluid) maar als het eenmaal werkt.. lekker snel en tot nu toe geen probs. Ga zo andere progs als Apache en Office enzo installeren dus ben benieuwd!

En ook dat werkt prima.. zelfs games werken perfect ! (Painkiller iig.. draait zelfs beter dan in 2k).

Het opstarten duurde gister wel extreem lang maar dat kwam omdat ik de active directory service had ingeschakeld om wat te prutsen denk ik..

Virusscanners zijn een beetje een probleem, maar ik heb nu norton av corporate edition en die draait als een zonnetje. :)

Verder draait alles prima.. Zonealarm werkt, Office werkt, webserver werkt.. net zoals op een "gewone" Windows versie.

Geplaatst door BrEeZeR
En ook dat werkt prima.. zelfs games werken perfect ! (Painkiller iig.. draait zelfs beter dan in 2k).

Het opstarten duurde gister wel extreem lang maar dat kwam omdat ik de active directory service had ingeschakeld om wat te prutsen denk ik..

Virusscanners zijn een beetje een probleem, maar ik heb nu norton av corporate edition en die draait als een zonnetje. :)

Verder draait alles prima.. Zonealarm werkt, Office werkt, webserver werkt.. net zoals op een "gewone" Windows versie.
hallo welke windows server 2003 versie is het ?? de standard of interprise ??

Geplaatst door BrEeZeR
Ik zal direct m'n hele computer maar laten zien :

http://breezer.dyndns.org/specs.htm

Voor de realtek netwerkkaart moest ik apart drivers downloaden omdat Windows deze niet automatisch pakte.
bedankt kgaa hem ook eens testen den win 2003 interprise. khad hem al getest maar kreeg langs geen kanten 3D-Versneller aan de praat . men vga is een ti 4200 . dus kreeg nie alles van dxdiag aan de praat en kheb nogtans ook alles volgens da site gedaan . mjaa we gaan er nog eens voor :thumb:

Lees anders dit topic eens door op GoT. Daar heb ik het ook mee gedaan (+ de sites die in dat topic ergens vermeld staan).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan