Windows 2k Server, probleem met share

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjboeve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een erg groot probleem, ik had namelijk win2k server, deze moest opnieuw geinstalleerd worden, nu ik dit heb gedaan en dezelfde gebruikers weer heb aangemaakt (die er eerst instonden) Kan ik niet meer in bepaalde directory's komen die ik eerst had beveiligd had voor bepaalde personsen.

Wanneer ik naar zo'n desbetreffende map ga, kan ik ook niks veranderen, qua namen die toegang hebben tot een bepaalde directory?

Wie weet hoe ik dit GROTE probleem kan oplossen!
(er stond veel data in de desbetreffende directory's)

Kun je je probleem iets verder uitleggen?: Heb je die directory's opnieuw aangemaakt of van een adere partitie/schijf gehaald, hoe was je oude systeem geconfigureerd?

Ik heb win2k server gewoon over de ouwe versie geinstalleerd, dus niks aan de rechten van personen gedaan ( bij de bepaalde directory's)

De schijf was al in NTFS formaat, en is dat nu ook nog steeds!

Ik heb dus helemaal niks aan de schijf veranderd

Uhm Ja dat zei ik volgens mij,

had eerst namelijk een evaluatie copy!

Als ik het goed begrijp heb je nu de volledigeversie over een evoluatiekopie geïnstalleerd?! Niet zo slim, ik denk dat dat niet gaat werken. Je kunt wel, nouja: je had gekunt, alle configuratiebestanden exporteren (is optie voor) en die daarna weer importeren in nieuwe, goede versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan