Windows 7 (64-bit) probleem - Help mij aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

2Silent

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2010
Berichten
7
Dag iedereen.

Ik had al eerder wat problemen maar deze zijn allemaal opgelost door even te googlen. Deze is blijkbaar heel wat moeilijker op te lossen of komt niet of nauwelijks voor.

Probleem:
Als ik windows start verloopt alles normaal tot ik een gebruiker moet kiezen en mijn wachtwoord moet intypen. Windows komt vast te zitten na ongeveer 3 seconden. Als ik heel snel ben dan kan ik nog op mijn gebruikersnaam klikken maar ik heb geen tijd meer om mijn wachtwoord in te typen.

Al geprobeerd:
1. Systeemherstel vanuit veilige modus (omdat ik niet kan inloggen in normale modus)
-> deze wil echter niet werken. hij toont een fout na het opnieuw opstarten: Systeemherstel kan niet worden voltooid en dan iets over een file die hij niet kon uitpakken.
2. scannow in cmd, wanneer scan voltooid is toont hij geen fouten in windows aan.

Nu mee bezig:
Een virusscan vanuit veilige modus met AVG Pro.

Specs:
Hp elitebook 8540p
intel i5 520M
4GB ram
nVidea NVS 5100M
Windows 7 professional 64 bit
 
Hmm, gisteren heb ik hem 3u laten staan en hij ging terug. Geen idee hoe. maar ik wou hem vandaag weer opstarten en hij deed het opnieuw.

Gisteren had ik het energieschema op energiebesparend gezet. zou dat het probleem kunnen zijn?

PS virusscannner leverde niets op
 
wat bedoel je met ... en hij ging terug en ...en hij deed het opnieuw

Misschien dat je een scan kan doen op virussen en malware met Emisoft Emergency Kit.
Kan in veilige modus, vanuit map of vanaf usb-stick (eerst definities updaten)

http://www.emsisoft.com/en/software/eek/
 
ondertussen heb ik ondervonden dat de computer niet wou opstarten als ik de de computer op energiebesparend or gebalanceerd zette. Hij werkt dus enkel op Hoge prestaties... :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan