windows 7 64-bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draccer

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
Berichten
36
hallo,

ik heb op dit moment een 32 bit versie van windows 7 op mijn laptop staan. ik zou graag willen upgraden naar 64 bit maar ik wil wel mijn geinstalleerde programma's houden.

is dit mogelijk?

ik zat zelf te denken om een backup te maken dan 64 bit te installeren en dan de backup terug te zetten maar dan komt volgens mij de 32 bit versie ook weer terug.
 
Lees dit ff,geldt ook voor Win7.
Ondersteund jouw laptop/processor/moederbord 64 bit?
Edit: 64 bit heeft alleen zin als je moederbord/chipset meer dan 4 GB geheugen ondersteunt.
 
Nee dat gaat niet. Je zult een schone installatie moeten doen.

edit: Ow niet verder gelezen dan mijn neus lang is...
- Gewoon een back up maken van de belangrijke bestanden.
- Oude schijf met windows 7 32 bit formatteren.
- Windows 7 64bit installatie erop
- Bestanden terugzetten en je software opnieuw installeren.
 
Laatst bewerkt:
Lees dit ff,geldt ook voor Win7.
Ondersteund jouw laptop/processor/moederbord 64 bit?
Edit: 64 bit heeft alleen zin als je moederbord/chipset meer dan 4 GB geheugen ondersteunt.

mijn laptop kan 4 gb aan. dus 64 bit moet lukken toch?
 
ja ook mn processor is goed genoeg. ik heb net even de windows 7 upgrade adviser gedraaid en er staat dat het moet kunnen ^^.

maar het is dus niet mogelijk om mijn geinstalleerde programma's te houden? ik heb een paar recording programma's en de fabrikant vind het blijkbaar vervelend om mij mijn activatiecodes toe te sturen.
 
Als 't goed is vind je de activatiecodes toch in het programma? Ik denk dat als je wil upgraden je van de DVD moet opstarten,dus een schone install. (zie de link van Microsoft in #2) dan is het niet mogelijk om je geïnstalleerde programma's te behouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan